جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) شیراز:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت: بزرگداشت هفته ایمنی نشانه توجه و اهتمام فرمانده کل قوا در نیرو‌های مسلح است.

 سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) در مراسم هفته ایمنی که در سالن همایش این سپاه برگزار شد اظهار داشت: بزرگداشت هفته ایمنی در نیروهای مسلح نشانه توجه و اهتمام فرمانده کل قوا  به این موضوع می باشد.

وی تصریح کرد: در هفته ایمنی با استفاده از تجربه ها و کارگاهها خطاها و اشتباها باید به حداقل برسد و کارکنا در نیروهای مسلح باید در خصوص به حداقل رسیدن  حوادث  دقت نظر داتشه باشند.

دوستدار با توجه به رعایت و توجه هرچه بیشتر بسیج به موضوع ایمنی، تصریح کرد: هفته ایمنی در سازمان بسیج با توجه به اینکه بسیج مزرعه بی حصار است بیشتر باید از طرف هم مسئولان و هم نیروها و فرماندههان مورد دقت و نظر قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر سهل انگاری نگرفتن کارها در نیروهای مسلح افزود: در روبه رو شدن به موضوعات ساده از کنار آن عبور نکنیم و دقت داشته باشیم بیشتر آسیب ها و تهدیدها  در امورات در همین موضوعات به ساده پیش می آید.

در پایان این مراسم  تعدادی از کارکنان رسمی و وظیفه که در امورات محوله به خوبی وظیفه شناس و متعهد بوده اند توسط مسئولان و فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)مورد تقدیر قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: