پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
برگزاری مرحله سوم رزمایش بسیجیان محمد رسول ا...(ص)شیراز/ آمریكا محور تمام شرارت‌ها علیه ایران است
همزمان با سراسر كشور، مرحله سوم رزمایش عاشورایی اقتدار بسیجیان امروز، ۱۲ مهرماه در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد.
سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهر شیراز که در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: امروز در سراسر کشور بسیجیان با یک تجمع عظیم بار دیگر نشان دادند که هرگز صحنه را ترک نخواهند کرد.
وی افزود: امروز و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ما با دو موضوع مواجه هستیم، اولاً انقلابی که در چهل سالگی به بلوغ خود می‌رسد و ثانیاً دشمنانی که تمام همّ و غم خود را جمع کرده‌اند تا به خیال خودشان مانع انقلاب شوند و از هراس پیشرفت جمهوری اسلامی، انواع توطئه‌ها را مرتکب می‌شوند.

برپایی رزمایش اقتدار بسیجیان در فارس/ آمریكا محور تمام شرارت‌ها علیه ایران است
وحیدی در ادامه با اشاره به خباثت‌های آمریکا علیه ایران گفت: امروز اگر اشرار و مزدورانی مانند منافقین در نیویورک و پاریس و دیگر کشورها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دور هم جمع می‌شوند، محور این شرارت شیطان بزرگ یعنی آمریکا است.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی دشمنان ایران در طول این چهل سال را ناکام توصیف کرد و گفت: همه آن‌هایی که در طول این چهل سال با نظام اسلامی دشمنی کرده بودند و ناکام ماندند، بار دیگر گرد هم جمع شده‌اند تا حول سه محور به مبارزه با ایران بپردازند که این محورها عبارتند از: اولاً اخلال امنیتی در کشور، دوماً اخلال در اقتصاد کشور و و سوماً اخلال روانی در جامعه.
وی ادامه داد: برای ایجاد اخلال امنیتی در کشور گروهک‌های تروریستی را فراخوانده‌اند و برای اخلال اقتصادی قصد به ستوه آوردن مردم را دارند که برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های بین‌المللی استفاده کرده‌اند و در پایان برای برهم زدن تعادل روانی جامعه و با تلقین ضعف و ناکارآمدی جمهوری اسلامی، ناامیدی را ترویج می‌دهند.
وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: سپاه چند روز گذشته با پرتاب موشک به سمت مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز بدون ترس و واهمه، با قدرت و با تکیه بر توانمندی‌هایی که ساخته دست جمهوری اسلامی ایران بود ضربت بزرگی به دشمنان وارد کرد.
وزیر سابق دفاع در دولت دهم افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که انقلاب اسلامی، بسیجیان و رزمندگان با هیچ دشمنی رودربایستی ندارند و اجازه نخواهند داد امنیت کشور به خطر بیافتد و حتی اگر دشمنان در آمریکا هم لانه کرده باشند تا آنجا آنها را تعقیب می‌کنند و این عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی ایران را کسی نمی‌تواند انکار کند.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند که دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته شود در حالی که اگر به آمارها قبل و بعد از انقلاب مراجعه کنیم می‌بینیم که آمارها خیره کننده است، گفت: امروز طول امید به زندگی در کشور به ۷۸ سال رسیده در صورتی که قبل از انقلاب ۵۴ سال بود، امروز ایران در تعداد مهندسان یکی از کشورهای برجسته جهان است، نرخ رشد علمی کشور خیره‌کننده است در حالی که در قبل از انقلاب کشور ما از نظر نظام آموزشی و صنعت ۱۰۰ درصد وابسته بود.
وحیدی بیان کرد: امروز مردم با یک سلسله مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند اما عزیزان مقایسه کنید که قبل از انقلاب ۷۰ درصد جمعیت کشور در روستاها و ۳۰ درصد شهرنشین بودند و روستاهای کشور در قبل از انقلاب از همه امکانات مثل برق، آب، گاز، تلفن، جاده و غیره محروم بودند اما امروز ۷۰ درصد جمعیت کشور شهرنشین و ۳۰ درصد روستایی هستند و در این ۴۰ سال جاده‌‌هایی که ساخته شده با طول جاده‌هایی که در اروپا ساخته شده برابر می‌کند و از لحاظ آموزشی، بهداشتی، خدماتی و غیره روستاهای ما پیشرفت کرده‌اند.
وی بیان کرد: آن‌ها تلاش دارند که به مردم و جهانیان القا کنند که جمهوری اسلامی کاری نکرده است بنابراین یکی از وظیفه بسیجیان کارهای فرهنگی و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند که در کشور اختلال اقتصادی ایجاد کنند، گفت: ما نمی‌گوییم داخل کشور مشکل اقتصادی وجود ندارد و دولتمردان وظیفه دارند که این مشکلات را برطرف کنند اما بخش قابل توجهی از این مشکلات حاصل توطئه دشمنان است و در بازار ارز این مسئله کاملا روشن شد.
وی افزود: این‌ها همانطور که در ونزوئلا تلاش کردند که ارزش پول ملی آن کشور را پایین بیاورند و به اقتصاد آنها ضربه بزنند برای ایران هم همین خواب‌ها را دیده‌‌اند اما اقتصاد ایران، اقتصاد قوی است و کشور ایران در خیلی از کالاها کشاورزی و غیره خودکفا است اگر از همین الان درست عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.
وحیدی با بیان اینکه دشمنان ما را می‌ترسانند که اجازه نمی‌دهند نفت را صادر کنیم اولا همچنین خبری نخواهد شد مگر آنها از جان خود سیر شده باشند که نگذارند ایران نفت خود را صادر کند، گفت: ثانیا کمتر از یک چهارم بودجه کشور به نفت وابسته است و این بخش از بودجه به راحتی قابل جبران است و امروز ما قادر هستیم با کمی تلاش بودجه بدون نفت ببندیم.
وی با بیان اینکه امروز ۱۰۰۰ گردان بیت‌المقدس که بخشی از توان نظامی ایران است در قالب این رزمایش به میدان آمده است کدام کشور دنیا چنین توان نظامی دارد؟ گفت: این توان قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی دشمن را به شدت هراسناک می‌کند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز دشمن در همه زمینه‌ها از ایران دارد شکست می‌خورد به طور مثال در عراق تمام تلاش خود را کردند و چه پول‌هایی خرج کردند که کسی بر سر کار بیاید که وابسته به آنها باشد اما آن چیزی که آنها می‌خواستند نش.
وحیدی افزود: در همین چند روز گذشته رای دیوان لاهه که در اختیار آن‌ها است به نفع ایران صادر شد و در شورای امنیت آن‌ها می‌خواستند ایران را محکوم کنند اما برعکس شد و همه اینها نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر سابق دفاع گفت: امروز هر کسی در دنیا می‌خواهد در مقابل ظلم ایستادگی کند به مقام معظم رهبری نگاه می‌کند و از ایشان الگو می‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: