آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
سرهنگ حسینی:
سرهنگ حسینی در جریان عیادت از جانبازان دوران دفاع مقدس مستقر در بیمارستان جنت گفت: دوران دفاع مقدس سرشار از افتخار و مملو از مجاهدت و ایثار ملت عزیز ایران است

سرهنگ حسینی ادامه داد: جنگ تحمیلی یک حادثه نیست؛ بلکه آئینه تمام نمایی به وسعت تاریخ است که آحاد مردم ایران با تمام وجودشان و در همه زمینه‌ها با دستان خالی و با توکل بر خدا و با الهام از مکتب عاشورا نه تنها از آرمان‌های خود دفاع کنند، بلکه توانستند دشمن تا به دندان مسلح را نیز زمینگیر کنند.

وی سربلندی و موفقیت امروز ایران اسلامی را نتیجه مجاهدت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب دانست و گفت: اگر امروز ما امنیت داریم و در منطقه و جهان سربلندی هستیم؛ مدیون تلاش، مجاهدت، ازخودگذشتگی، وحدت و جانفشانی ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

حسینی جانبازان را شیرمردان و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: همه ما در مقابل جانفشانی‌های شما عزیزان مسئول و مدیون هستیم و با تمام وجود از دستاوردهای شما دفاع خواهیم کرد.

مسئول بهداری ناحیه ثارالله(ع) گفت: امنیت امروز ما مدیون جانفشانی و مجاهدت آحاد مردم ایران از جمله جانبازان سرافراز است و همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره رشادت‌ها ودلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را گرامی بداریم و از دستاوردهای این عزیزان پاسداری کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: