آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
سرهنگ زارعی:
سرهنگ زارعی در دیدار از منطقه محروم رکن آباد گفت: تمام تلاش ما این است که در حد بضاعت از محرومیت در این مناطق کاسته شود. مسولین به مناطق محروم سرکشی کنند

وی خاطرنشان کرد: در مسائل ارزشی باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد و سرکشی به مناطق محروم در دستور کار مسئولان استان باشد. توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خانواده های شهدا مورد تاکید نظام و مسئولین است و شکل گیری انقلاب اسلامی توجه به مستضعفین ومحرومین بود. در این دیدارها برای دیدار با خانواده شهدا اول از همه ما خودمان نیازمند به این دیدار ها هستیم  زیرا که شهدا با ایثار و فداکاری خود به کمال رسیدن وجان خود را تقدیم نمودند امروز ضرورت دارد به خانواده های شهدا سر کشی شود و مسئولین توجه بیشتری به خانواه های شهدا انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) بیان داشتند:  در حوزه های فرهنگی تهدید ها و آسیب های متعددی جامعه ما را تهدید می کند که جوانان ما باید بیش از این آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند . از مسئولان می خواهیم به خواسته های مردم توجه کنند و هنگامی که به مسئولیتی رسیدند آنها را فراموش نکنند به مناطق مختلف سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنند

وی در ادامه افزود: اردوهای جهادی برکات و ثمرات زیادی دارد و در این اردوها چند هدف عمده نظیر: جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران، نقش آفرینی و کمک به حل مشکلات نظام، رفع بعضی از معضلات و مشکلات مناطق محروم، آمادگی برای مبارزه در راه آرمانهای انقلاب، پالایش فردی جهادگران، فرهنگ سازی، خدمت رسانی بی منت به مردم مناطق محروم وکم برخوردار دنبال می شود..

سرهنگ زارعی پس از بازدید از پروژه های پیشرفت  عمرانی محرومیت زدایی منازل نیازمندان از انجام فعالیت های عام المنفعه عکاسی و چاپ فوری 6 قطعه عکس 3 در 4 به صورت رایگان، مشاوره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد و مشاوره تحصیلی و مشاوره نحوه چگونگی برخوردهای مسالمت آمیز با کودکان جهت تربیت آنها و همچنین ارائه ویزیت و نسخه رایگان طب سنتی و اسلامی به صورت رایگان به مردم نیز بازدید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: