جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
فرمانده حوزه سید الشهداء(ع)سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سروان پاسدار مسلم محمدی فرمانده حوزه سید الشهداء(ع) بازار و اصنافیان سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج بازار شاهچراغ بیان داشت:به همت بازاریان شهرشیراز 7 پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازارها افتتاح شده است.
وی در مراسم افتتاحیه پایگاه شاهچراغ ضمن قدردانی از بازاریان شهر شیراز به جهت حضور در برنامه های مختلف با توجه به مشغله کاری گفت:هدف از تاسیس پایگاههای مقاومت بسیج در بازارهای شهر شیراز را همدلی ،وحدت رویه ، تعامل ، همکاری و آگاهی بین  بازارایان عزیز می باشد.
سروان محمدی با طرح این سوال  که چگونه تشکیل بسیج در بازار فرمانده و نیروها چه کسانی هستند چه کاری باید انجام داد پاسخ نمود:قرار نیست در پایگاه سطح بازار از افراد بیرون استفاده شود بلکه فرمانده و بسیجیان از خود همان بازار می باشند و عمدتا کارها در سطح بازار کارهای فرهنگی توسط بازاریان خداجو انجام خواهد شد .
وی تصریح داشت:اعتقاد داریم که بسیج ادامه دهنده خون شهدا  می باشد و با این حرکت از درگاه الهی امیدواریم رزق و روزی بیشتر برای کاسبان آرزوممندیم با این حرکت جهادی در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازار شاهچراغ وحدت رویه همدلی و برابری و برادری که توسط بسیج در بازار بیشتر از گذشته انجام خواهشد شد و ان شاء ا...برنامه های زیبائی در سطح بازارها انجام خواهد شد.
وی خطاب به بازاریان شاهچراغ خاطر یادآوری نمود:در جریان مشکلات بازاریان هستیم که قدم هائی به صورت عملی و لسانی برداشته شده برخی از موارد همچون باز نمودن درب حرم از سمت بازار شاهچراغ وبرخی موارد دیگر انجام شده و برخی از موارد که از دستمان قابل انجام هست در حال برطرف شدن می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: