آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: یکی از فرایند های نظام سلطه در راستای حذف جمهوری اسلامی از جغرافیا، این است که فرهنگ عاشورایی و ولایی و اهل بیتی این نظام را محو کند و از بین ببرد و اگر فرهنگ یک جامعه سقوط کند دشمن به راحتی به دیگر اهداف خود خواهد رسید.
به گزارش تنویر؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس روز گذشته در جمع طلاب و راویان راهیان نور گفت: خدمت به دین و نظام اسلامی، آرمان های مقدس، ارزش های انسانی، و همچنین خدمت به قرآن و معارف اهل بیت (ع) رسالت همیشگی طلّاب است.

وی افزود: در طول تاریخ علمای بزرگ همیشه در خط مقدم تبلیغ معارف دین بوده اند، و امروز این رسالت خطیر برای ما به ارث گذاشته شده است و باید گام های استواری را در این راه برداریم.

حاجی زاده وجود اخلاص در عمل را ضروری دانست و ادامه داد: کار طلاب و روحانیون زمانی نتیجه خواهد داد که هر گامی برداشتند خالصانه و برای رضای خداوند باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس بیان کرد: اگر طلاب و مروجین معارف دینی در راه رسالت و مأموریت خود منفعلانه برخورد کنند و غافل شویم، قطعاً دینداری تأثیر خود را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه آنچه دشمن به دنبال آنست انحلال فرهنگی است، خاطر نشان کرد: یکی از فرایند های نظام سلطه در راستای حذف جمهوری اسلامی از جغرافیا، این است که فرهنگ عاشورایی و ولایی و اهل بیتی این نظام را محو کند و از بین ببرد و اگر فرهنگ یک جامعه سقوط کند دشمن به راحتی به دیگر اهداف خود خواهد رسید.

حاجی زاده ادامه داد: مهمترین هدف ما نیز در شرایط کنونی باید تثبیت و ترویج فرهنگ ناب عاشورایی و ولایی در جامعه باشد که لازم است این مهم با زیبایی و ظرافت هرچه بیشتر محقق شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: امروز دشمن از عوامل داخلی و خارجی خود کمک گرفته و هزینه های فراوانی می کند تا این فرهنگ را از جامعه ما محو کند، که تنها راه مقابله با این هجمه سنگین دشمن، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

وی درباره اهمیت ترویج خاطرات و ارزش های دفاع مقدس گفت: راهیان نور برای صیانت از همین فرهنگ «هیهات من الذله» حسینی است که جوانان ما 8 سال به پیروی از سید الشهدا (ع) این فرهنگ را در میان خود و جامعه حاکم کردند و به پیروزی نهایی دست یافتند.

حاجی زاده با اشاره به جایگاه حوزه در کادرسازی برای انقلاب بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «حوزه های علمیه مادر انقلاب هستند»، پس تربیت نیروی انقلابی برای جامعه وظیفه حوزه است و این نهاد نقش اساسی در کادر سازی انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان خاطر نشان کرد: به فرموده رهبری از رسیدن به تمدن اسلامی بازمانده ایم، زیرا انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و نظام اسلامی نیز مستقر شده، اما دولت اسلامی شکل نگرفته، زیرا اگر دولت اسلامی شکل گرفته بود باید عدالت را در جامعه ببینیم، ولی متأسفانه امروز صحنه های أسفباری در کشور شاهدیم و این فسادها در شأن نظام و دولت اسلامی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: