آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز مطرح شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفتند: تعامل نواحی مقاومت بسیج با نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، فرماندهان سپاه نواحی بسیج  شهرستان شیراز و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) با سرهنگ القاصی فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه رعایت حقوق و کرامت مردم یکی از ضروریترین ماموریت های مشترک بسیج و پلیس می باشد بیان داشتند: مجموعه سپاه  و بسیج کماکان آماده هرگونه تعامل و همکاری با نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آسایش مردم و مبارزه با هرگونه ناامنی و دیگر معضلات فرهنگی و اجتماعی می باشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و انتظارات جامعه از پلیس و بسیج اظهار امیدواری کرد که: بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت ها و با تعامل هر چه بیشتر  حضور پررنگ تری در جامعه برای ایجاد آسایش و امنیت مردم داشته باشیم.

القاصی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز  تعامل بین بسیج و نیروی انتظامی را ضروری و سازنده خواند و گفت:آرمان بسیج و پلیس ایجاد امنیت و آرامش روحی و روانی برای جامعه است
نام:
ایمیل:
* نظر: