آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
اولین همایش علمی (فراخوان مقاله) تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی (با تاکید بر ظرفیت های سپاه فجر) در آذر ماه سال جاری و مصادف با هفته پژوهش برگزار می شود.
به گزارش تنویر؛ اولین همایش علمی (فراخوان مقاله) "تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی (با تاکید بر ظرفیت های سپاه فجر)" در آذر ماه سال جاری و مصادف با هفته پژوهش برگزار می شود.

مسجد طراز در اندیشه های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و علمای اسلام، جایگاه مسجد طراز از منظر مطالعات و تحقیقات غیر مسلمانان در قرن حاضر، نقش مساجد در دفاع مقدس،مسجد طراز در قرآن و روایات، نقش مساجد در اقتصاد مقاومتی، آسیب ها و آفت های مسجد طراز، اهمیت مسجد طراز در عصر حاضر، نقش مساجد در تربیت نیروهای انقلابی، نقش سپاه و بسیج در تحقق مسجد طراز، نقش و جایگاه موقوفات در تحقق مسجد طراز، تاثیر رسانه و فضای مجازی در تحقق مسجد طراز، نقش و جایگاه ائمه جماعت در تحقق مسجد طراز و نقش مساجد در تربیت و تعالی در مدارس و دانشگاه ها از جمله محورهای مقاله نویسی این همایش می باشد.

متقاضیان می توانند مقالات خود را به صورت حضوری به سازمان بسیج مساجد و محلات، معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر و دبیرخانه نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تحویل دهند یا ازطریق رایانامه Masjed.taraz@mihanmail.ir ارسال نمایند.

آخرین مهلت ارسال مقالات 10 آذرماه 1397 می باشد و مقالات برتر مورد تشویق نقدی قرار گرفته و علاوه بر اعطاء گواهی در مجلات علمی تخصصی (دارای 2 امتیاز پژوهشی) نیز چاپ می گردند.

آدرس دبیرخانه همایش: شیراز، بلوار پاسداران، جنب حسینیه عاشقان ثارالله (ع)، معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس – تلفن 38230863.

مهلت ارسال مقالات به همایش «تحقق مسجد طراز» تمدید شد
نام:
ایمیل:
* نظر: