شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر گفت: منادیان و متولیان فعالیت‌های فرهنگی با روش غلط قادر به رسیدن اهداف تربیتی، اخلاقی و دینی نیستند.

 حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده بعدازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مسؤول پیشین و جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز اظهار داشت: نیاز امروز جامعه رسیدن به روحیه جهادی و عمل انقلابی در تمامی ابعاد به‌ویژه فرهنگی، اجتماعی، دینی  و تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه عوامل داخلی و خارجی دست در دست داده  تا تربیت اسلامی در جامعه محقق نشود، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هنوز دولت اسلامی شکل نگرفته  ودراین راستا با عملکرد غلط دستگاه‌های اجرایی و متولیان تا رسیدن به اهداف تربیتی و اسلامی فاصله زیادی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: خدمت و تکریم  به مردم  باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌ها اجرایی قرار گیرد و کسانی که  به‌عنوان بسیجی و اعتقاد به این تفکر الهی  مشغول ارائه خدمت بوده نماد  انقلاب اسلامی هستند.

حاجی‌زاده تصریح کرد:  بعضی از مسؤولان  و روسا به دنبال جمع‌کردن  اهداف و منافع شخصی و منابع مالی هستند و اگر به مسؤولیت خود عمل نکنند مورد مواخذه آحاد جامعه قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: ماندگاری نظام اسلامی به علت مسؤولیت پذیری با محوریت دین، آمورهای اخلاقی  و تبعیت از مقام ولایت و رهبری بوده و تکلیف گرایی، مسؤولیت پذیری و انضباط کاری باید سرلوحه برنامه‌های متولیان دستگاه‌های اجرایی باشد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر اضافه کرد: هرکدام از دولت‌ها متناسب با اهداف خود به آموزه‌های اخلاقی، تربیتی و اسلامی دست نیافته‌اند و مشکل بسیاری را برای جامعه اسلامی به وجود آورده‌اند.

حاجی‌زاده ابراز داشت: یکی از عامل دل‌زدگی مردم از روند موجود به‌ویژه هلاکت دین و تسلیم شدن انسان در برابر هوا و هوس تکبر است و برای برون‌رفت از این معضل مسؤولان باید ارتباط صمیمی با جامعه داشته و مشکلات مردم را برطرف کنند.

استمرار انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی امکان‌پذیر است

 فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز در ادامه این آئین اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از مردم بر پایه اصول اسلامی تشکیل‌شده و استمرار آن با حمایت و پشتوانه مردمی امکان‌پذیر است.

سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار خاطرنشان کرد: امام راحل برای سازمان‌دهی مردم، نهاد مقدس بسیج  را تأسیس کردندو از ابتدای انقلاب تاکنون در هر مقطعی که نیاز به حضور و حمایت مردمی داشته‌ این نهاد نقش‌آفرینی کرده است.

 وی تصریح کرد: در جنگ‌های تحمیلی، فرهنگی، دفاعی و  امنیتی نقش بسیج  مشهود و پررنگ  بوده و به لطف خدا نقش‌آفرینی بسیج تضمین استمرار انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های امام و رهبری است.

 در پایان این آئین حجت‌الاسلام حسین علیزاده به‌عنوان مسؤول  حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام سید امرالله محمدی مسؤول پیشین این حوزه نمایندگی تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: