آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس خبر داد:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس: با توفیق الهی قریب به 500 نفر از همکاران جامعه پزشکی امسال توفیق خدمت رسانی به زائران سید الشهداء (ع) را پیدا کردند.
به گزارش تنویر؛ کاروان بسیج جامعه پزشکی استان فارس جهت برپایی درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران پیاده روی اربعین، شب گذشته عازم عتبات عالیات شدند.

دکتر فرخ بهارلویی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار تنویر ضمن تشریح جزئیات بیشتر از این اعزام، گفت: با توفیق الهی قریب به 500 نفر از همکاران جامعه پزشکی امسال توفیق خدمت رسانی به زائران سید الشهداء (ع) را پیدا کردند.

وی افزود: تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان فارس متشکل از متخصصین رشته های مختلف، پزشکان عمومی، داروسازان، دندانپزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و دیگر رشته های دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استان می باشد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس ادامه داد: در مجموع 11 تیم برای برپایی 11 درمانگاه اعزام می شوند که 3 تیم قبلاً در کربلای معلی مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به زائران می باشند.

اعزام 500 نفر از بسیج جامعه پزشکی فارس به کربلای معلی

لازم به ذکر است که مابقی تیم های جامعه پزشکی با 7 دستگاه اتوبوس شب گذشته عازم کشور عراق شدند تا خدمات درمانی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی ارائه دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: