کد خبر: ۱۱۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
بیانیه سازمان بسیج کارگری به مناسبت روز 13 آبان؛
سازمان بسیج کارگری به مناسبت "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" بیانیه ای صادر کرد.
سازمان بسیج کارگری  به مناسبت "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی(ره):
جهان باید بداند که ایران راه خود را پیدا کرده است و تا قطع منافع آمریکاى جهان‏خوار، این دشمن کینه‏ توز مستضعفین جهان، با آن مبارزه ‏اى آشتى‏ ناپذیر دارد و حوادث ایران نه تنها ما را براى لحظه ‏اى عقب نخواهد نشاند، که ملت ما را در نابودى منافع آن مصمم‏ تر خواهد کرد. ( صحیفه نور ج۱۵ص۲۸۱)

روز 13 آبان سالروز انقلاب دوم مردم ایران،روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است، روز شکوه و عظمت ملتی که با تمام دین خود در مقابل تمام دنیای بدخواهان ایستاد.
دشمنی شیطان بزرگ با ملت غیور ایران پررنگ تر شده و با دمیدن در بوق تحریم سعی در ارعاب و خسته کردن مردم از ایستادگی در مقابل ظلم را دارد.
جامعه کارگری ایران اسلامی همراه با سایر اقشار محکم و استوار چون کوه در مقابل شیطان بزرگ و ایاده ای منطقه ای او ایستاده و دست به دست با تقویت اتحاد ملی و با تلاش و کوشش تحریم ها را در  هم شکسته و می شکنند و نیز این بار هم در جنگ اقتصادی پوزه استکبار را به خاک می مالند.
جامعه کارگری و کارفرمایی به ملت ایران اطمینان می دهد در سال حمایت از "کالای ایرانی" تمام توان خود را برای جلوگیری از توقف چرخ صنعت بکار گیرد تا تاثیر آخرین حربه ی دشمن، کم و بی اثر گردد.
سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: