آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
به مناسبت یوم الله 13 آبان، سپاه فجر فارس بیانه ای منتشر کرد.
به مناسبت یوم الله 13 آبان، سپاه فجر فارس بیانه ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوانی است؛ این حادثه، نماد طمع ورزی آمریكا و روح تعدی استكبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است .      
                                                                                حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

سیزدهم آبان در حافظه ي تاريخي ملت غيور ايران همواره با استكبارستيزي و دشمني با آمريكاي جهانخوارو مستکبران ، همراه بوده است. ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که «هیهات من الذلة» حاشا که ما زير يوغ استكبار جهاني و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برويم.

سيزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت كه مي‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاريخ سپرده و مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف نموده و با به ارمغان آوردن غروري مقدس و حماسه آفرين به آنها آموخت كه ديوار ظلم و ستم شكستني است.

بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و بهنگام آحاد مردم بخصوص دانشجویان و دانش آموزان ، منبعث از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا بود که نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت. توطئه ها و جنایت های دولت آمریکا هرگز از حافظه ی تاریخی ملت ایران به فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده و با صلابت تر از گذشته طنین انداز خواهد گشت.

سیزده آبان تجلی اراده ملتی است که هرگز از نثار جان و هستی خویش دریغ ننمودند و اقتدار و افتخار را به بهای خون هزاران شهید و رنج هزاران ایثارگر و شکیبایی خانواده¬های آنان به جان خرید و امروز مقتدرانه و با پشتوانه خون پاک شهیدان و اراده ایثارگران و تمامی تلاشگران خود بر قله اقتدار ایستاده است.

بی شک طنین بیزاری ملت ایران اسلامی از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه امسال با شعار محوری «هیهات من الذله»، شعله خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت های متحده آمریکا را افروخته تر خواهد ساخت.

اقلیتی از ساده دلان و سهل اندیشان و شیفتگان غرب در داخل کشور با بزک کردن چهره منفور آمریکا، رفع مشکلات را در ارتباط با غرب جستجو می‌کنند اما مردم غیور و بصیر ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، امسال با پیروی از قیام امام حسین (علیه السلام) و پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان مقاوم تر و مقتدرتر از همیشه پیام استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان خواهند رسانید و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از آن جنایت پیشگان، خونخواران جهان و ایادی مرتجع آنان را فریاد خواهند کشد.

سپاه فجراستان فارس  با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان این مرز و بوم  بخصوص 15000  شهیدولایتمدار استان فارس و تکریم و تعظیم به مقام شامخ امام راحل (ره) بعنوان رهبر این حرکت بزرگ الهی و با پيروي از منویات و رهنمودهای رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ضمن دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور پرشور، انقلابی و حماسی در آئین های '13 آبان ماه' و 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' تأکید دارد:مهم‌ترین شعار و پیام عبرت آموز و تاریخ ساز واقعه‌ی سیزده آبان، احیای شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم ، و طنین روح‌نواز شعار «لبیک یا حسین»  و شعار «هیهات من الذله» که  ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی است.

پایان/


نام:
ایمیل:
* نظر: