جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
سازمان بسیج کارمندان
بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس به‌مناسبت یوم الله 13 ابان به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس به‌مناسبت  یوم الله 13 ابان
به گزارش تنویر سازمان بسیج کارمندان ، به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
در آستانه فرا رسیدن یوم ا... سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سرکرده سفاک و خونریز آن یعنی آمریکای جهانخوار که همواره دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است، برآنیم تا با حضور حماسی و به یاد ماندنی جامعه ی کارمندان فهیم و رشید استان فارس یک بار دیگر مثل صاعقه بی امان بر سر این شیطان بزرگ آوار شویم.
همه بدانیم آمریکا یک تروریست به ذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشید و هم پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به متامع خود جنایاتی مرتکب می شوند که قلم‌ها و زبان‌ها از گفتن آن شرم دارند.
همه بدانید اگر معنای ضدیت با آمریکا این است که ما نمی‌خواهیم وابسته به آمریکا باشیم آری ما ضد آمریکا هستیم و اگر ترس آمریکا از این است، پس باید بترسد و از ترس بمیرد – امروز بیشتر از هر زمان کینه و دشمنی استکبار علیه اسلام ناب محمدی(ص) بر ملا شده است
ما همه می‌گوییم تا آمریکای جهانخوار هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، همه می‌دانیم که خداوند بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین عالم است از این سرزمین راند.
ما با اتکال  به خداوند متعال با وحدت کلمه و مشارکت همه اقشار به خصوص کارمندان بر طاغوت زمان غلبه خواهیم کرد و پشت ابر قدرت‌ها را به لرزه خواهیم انداخت تا به آن نقطه برسیم که قطع  ید آمریکا و اذنابش را از سرزمین‌های اسلامی به چشم خود ببینیم.
همه می‌دانیم که کاخ‌های استکبار جهان مثل لانه عنکبوت سست است؛ پس آن را فرو می‌ریزیم و اکنون که سیزدهم آبان ماه فرا رسیده است به لحاظ القای 3 حادثه تاریخی که به شکل عجیبی به هم وصل هستند، روز بسیار مهم تاریخ ما است؛ زمان آن رسیده تا با استفاده از این فرصت دشمن‌شکن از یک درد بزرگ جهانی، یک بیماری سیاسی مهلک که بر جهان بشریت حاکم است و ملت‌های بسیاری از آن در رنج هستند مداوم سخن بگوییم تا جان‌های بیدار و آماده دنیا رذالت‌های آمریکا را بدانند و به هم بیاموزیم که هر ملتی و هر دولتی تسلیم اراده آمریکا شد از دست خواهد رفت، اما امروز این اتحاد سران کشورهای اسلامی و این اتحاد سران قوای در جمهوری اسلامی تحت فرامین رهبر انقلاب و حضور حماسی مردم دروازه استکبار را فتح کرده است تا صدای رسای اسلام گوش جهانیان را بنوازد و پایان قریب و دائمی قلدرهای سیاسی عالم و امپراتورهای زر و زور را در سرتاسر جهان که در فساد و انحطاط غرق هستند را اعلام کنند.
ما بسیجیان کارمند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم ا... سیزدهم آبان ماه خود را «محمدحسین فهمیده»های سید علی خامنه‌ای(مد ظله العالی) می‌دانیم و آماده رفتن به زیر تانک دشمن هستیم و برای احیاء بزرگترین معروف دنیا یعنی انتشار فرهنگ استکبارستیزی برای جمع کردن بزرگترین منکر دنیا یعنی نظام سلطه دست در دست هم داده ایم و گوش به فرمان رهبر حرکت خود را جانانه ادامه می‌دهیم.
پیام روشن ما به سران مرتجع منطقه به ویژه وهابیت جنایتکار خبیث آل سعود، مقاومت جانانه تا رفع و دفع تمام فتنه‌ها است و وعده ما حضور قدرتمند و حماسی کارمندان بصیر و جهادی در راهپیمایی یوم ا... سیزدهم آبان ماه خواهد بود.
سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: