کد خبر: ۱۱۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:یوم الله 13 آبان ذهنیت اقشار مختلف جامعه به‌سوی بدعهدی آمریکا است.
به گزارش تنویر سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ؛ سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز صبح امروز (12آبان ماه ) در جلسه هماهنگی  برنامه های روز 13آبان سپاه فوق با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان  ذهنیت اقشار مختلف جامعه به‌سوی بدعهدی آمریکا  است، اظهار داشت: برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی لحظه‌ای نباید در دل خود نسبت به نقشه‌های شوم شیطان بزرگ در منطقه و جهان تردید کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی برخی دشمنان براین عقیده هستند که کار انقلاب را در 40 سالگی یک‌سره کنند و این خیال خامی است چراکه این تهدید‌های پوچ و توخالی، مردم را نسبت به گذشته هوشیارتر می‌کند.


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تصریح کرد: ماموریت بسیج و سپاه تک‌بعدی نیست بلکه درراستای ایجاد امنیت، محرومیت‌زدایی و نیز دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.


حسینی بیان داشت: به مناسبت 13 آبان از سوی این ناحیه ویژه‌برنامه‌های متعددی شامل نشست‌های روشنگری، استفاده از ظرفیت‌های مراکز بسیج دانش‌آموزی مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه 2 و نیز آشنایی دانش‌آموزان با دسیسه‌های استکبار جهانی اجرا می‌شود.


وی اضافه کرد: بسیجیان ناحیه محمد رسول‌الله(ص) همانند دیگر نواحی به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم همیشه درصحنه با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر انزجار خود را از توطئه‌های استکباری به سرکردگی آمریکای جهان خوار اعلام می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: