پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)شیراز در گفتگو با تنویر گفت:حضور550هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس و تقدیم 36هزار شهید به انقلاب سند افتخار جامعه دانش آموزی است.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده و روز ملی مبارز با استکبار ستیزی بیان داشت:هفته بسیج دانش آموزی برگه   زرین تاریخ قشر دانش آموزی و نقش آفرینی آن در دوران مختلف انقلاب را به همگان یاد آوری می کند.
سرهنگ دوستدار تصریح نمود:چه در دوران انقلاب اسلامی که حضور دانش آموزان در صحنه های لانقلاب و مصداق بارز آن در 13آبان 1357و شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران و چه در صحنه های هشت ساله دفاع مقدس و حضور پررنگ این قشر فرهیخته در جبهه های حق علیه باطل و حضور در بسیاری از صحنه های نظام بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.
وی اذعان نمود:امروز پرچم مبارزه با استکبار جهانی که به دست امام خمینی(ره)برافراشته شد در نقاط مختلف دنیا به احتزاز  در آمده و انقلاب اسلامی الارغم توطئه ها،تحریم ها،مشکلات و دشمنی های فراوان در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است که همه عصبانیت مستکبران جهان و در راس آمریکا به خاطر همین موضوع می باشد.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) تصریح داشت: پایان هفته بسیج دانش آموزی روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این روز نماد آزادی خواهی،حق طلبی وعدالت خواهی ملت بزرگ ایران و همه مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: