جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
13 آبان مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مهر با شکوهی مثال زدنی، عزمی راسخ و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و خشم و انزجار خود را از سیاست های شیطان بزرگ و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل اعلام داشتند.

به گزارش تنویر مجمع راهبری بسیج شهرستان مهر در پیامی از حضور حماسی و با شکوه مردم در یوم الله 13 آبان ماه تقدیر کردند که متن پیام به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

13آبان در تاریخ معاصر ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده که یادآور سه واقعه مهم تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) در افشای تصویب کاپیتولاسیون، تظاهرات دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران اتفاقات کم نظیری است که روحیه انقلابی و استکبار ستیزی ملت ایران را به اثبات رسانیده است.

13 آبان امسال شاهد حضور معنادار و با شور و شعور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مهر بودیم که با شکوهی مثال زدنی و عزمی راسخ با مشت های گره کرده خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و باردیگر خشم و انزجار خود را از سیاست های شیطان بزرگ و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل اعلام داشتند.

ضمن گرامی داشت این روز بزرگ از حضور حماسی و با شکوه اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مهر در همه شهر هاو روستا ها اعم از دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان، رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، روحانیت، ادارات و سازمان ها و .... د ر راهپیمایی یوم الله 13 آبان تشکر و قدردانی به عمل می آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: