سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
در هفته بسیج دانش آموزی؛
سرهنگ دوستدار گفت: طرح سپاس با هدف آشنایی نسل سوم انقلاب با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی و ارج نهادن به مقام والای معلمین صبح امروز در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) برگزار شد.

سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات بسیار زیاد معلمان و گرامی داشت مقام معلم گفت: در زمانی که امتحان سختی بر این کشور متحمل شد شما بهترین هدیه خداوند یعنی جانتان را در کف دست گذاشته و تقدیم انقلاب و اسلام کردید.

سرهنگ دوستدار با اشاره به این که اگر امروز ما در این جایگاه هستیم مدیون زحمات شما معلمان هستیم گفت: امروز یکی از بهترین روزهای خدمت من در ناحیه بقیه الله است زیرا جمعی از کسانی در جلسه حضور دارند که روزی دانش آموز بوده و وقتی که کشور عزیزمان مورد هجوم دشمن قرار گرفت به سخنان امام خود لبیک گفته و به جبهه های حق علیه باطل رفتند.

سرهنگ دوستدار ضمن گرامیداشت یادو خاطره 36هزار شهید دانش آموز در دفاع مقدس تصریح داشت: بسیج فرهنگیان سپاه بقیه الله(عج) شیراز با شناسایی شما معلمان گرانقدر که امروز در سنگر علم آموزی مخلصانه برای انقلاب و نظام فعالیت می کنید و در زمان جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور داشته اید به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی از شما فداکاران و دلسوزان جامعه قدردانی می شود.

در پایان مراسم از معلمانی که در جلسه حضور داشتند با اهدا هدایایی تجلیل بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: