شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع)
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شیراز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این کاروان به استعداد ۱۷ اتوبوس به مدت ۳ روز اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار تنویر، سرهنگ مرتضی خسروانی در حاشیه مراسم اعزام دانش‌آموزان دخترانه آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز اظهار داشت: کاروانی به استعداد 17 اتوبوس از دانش‌آموزان دخترانه شیراز  به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جبهه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا، جبهه فرهنگی و اقتصادی است گفت: با سلاحِ راهیان نور که همان زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است می¬‌توان به جنگ فرهنگی و نرم دشمن رفت و علاوه¬ بر دفاع از ارزش‌¬های انقلاب با صدور روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به کشورهای اسلامی به جنگ هجومی با دشمن رفت.

سرهنگ خسروانی بیان کرد: جمهوری اسلامی توانست با صدور ایثار و شهادت¬‌طلبی به جوانان کشورهای اسلامی، آنان را به صف مقابله با دشمن بکشاند و یک نهضت به نام، نهضت مقاومت در منطقه ایجاد کند و به جنگ با تروریسم برود.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: این نخستین کاروان اعزامی در سال 97 به مناطق عملیاتی است و تا پایان اسفند ماه امسال با برنامه‌¬ریزی¬‌های صورت گرفته اعزام‌¬های بیشتری در سطح شیراز داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: