آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس: واقعیت اینست که این اقدامات ما کافی نبوده و هنوز جامعه ما اسلامی نشده است و آن چیزی که برای شکل گیری شخصیت یک جوان مسلمان لازم است و ضرورت دارد، در جامعه ما مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش تنویر؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع پاسداران و سربازان وظیفه در پادگان بعثت گفت: شاکله اصلی دین اسلام، عقاید و احکام و اخلاق است، و اگر جامعه ما مبتنی بر این سه موضوع قرار گرفته و در هر سه مورد تقویت بشود، از لحاظ اعتقاد، باورهای معنوی و اخلاقی دیگر مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: در طول این 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، کارهای مثبتی در راستای تحقق دولت و جامعه اسلامی صورت گرفته، اما واقعیت اینست که این اقدامات کافی نبوده و هنوز جامعه ما اسلامی نشده است و آن چیزی که برای شکل گیری شخصیت یک جوان مسلمان لازم است و ضرورت دارد، در جامعه ما مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که دولتمردان، سایر مسئولان و متولیان فرهنگی در جامعه کار و تلاش بیشتری کنند تا موجبات ارتقاء معنویات و اخلاق در جامعه را فراهم آورند.

حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط که منطقه دچار آشوب است و کشور ما نیز در جنگ اقتصادی تمام عیار با مستکبرین قرار دارد، آنچه که می تواند بصیرت ما را بالا ببرد تا به انحراف کشیده نشویم، تقویت مبانی دینی و اعتقادی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: