کد خبر: ۱۱۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز :
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: هدف از تحریم‌های ثانویه به‌هم ریختگی روح و روان ملت ایران است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) ، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز شنبه ۱۹ آبان‌ماه در سلسله نشست‌های بصیرتی و عقیدتی به تحریم‌های جدید آمریكا علیه ملت ایران اشاره كرد و گفت: هدف این تحریم‌ها به‌هم ریختگی روح و روان ملت ایران است اما آمریكا باید بداند كه این توطئه‌ها علی‌رغم هیاهو كارآیی ندارد. 

حاجی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حدیثی از پیامبر مكرم اسلام(ص) آمده است كه الناس علی دین ملوكهم یعنی مردم به مدیران و رؤسایشان نگاه می‌کنند واز یک اداره کوچک تا یک مجموعه بزرگ عملکرد مدیران آنان را می‌بینند.


وی افزود: ‌متأسفانه برخی از مدیران به دنبال رانت و مطامع دنیایی هستند که برای رفع این مشكل، نیازمند یک نظام هدفمند نظارتی قوی هستیم.

حاجی‌پور تأكید كرد:‌ باندبازی ، جناح بندی، پارتی‌بازی و بی‌عدالتی به نظام اسلامی ما ضربه می‌زند و جوانان ما را نا امید می‌کنند و البته مردم نیز از این مسائل ناراحت هستند.


حاجی‌پور تصریح کرد: جای تأسف است نماینده‌ای که خود را وکیل مردم می‌داند به‌جای برطرف کردن معیشت، بیکاری و مشکلی که جامعه اسلامی با آن روبه‌رو بوده به دنبال باستان‌گرایی و ثبت روز کوروش است.


وی با تأکید بر اینکه تنها راه مقابله با توطئه‌های استکباری استقامت فکری و عملی است، گفت: باروی کار آمدن جمهوری خواهان توافقی که در برجام حاصل شد مورد رضایت اسرائیل قرار نگرفت در این راستا رئیس‌جمهور آمریکا با مطرح کردن مذاکره درصدد منزوی کردن ایران برآمد که با درایت و تدابیر داعیانه مقام معظم رهبری این دسیسه نیز با شکست روبه‌رو شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: