کد خبر: ۱۱۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
توسط سپاه عشایر فارس صورت گرفت
فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب برادر بهرام پور به عنوان مدیر کل آموزش پرورش فارس با ایشان دیدار نمودند .
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه عشایر فارس ، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس با همراهی تعدادی از مسئولین این ناحیه جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب برادر بهرام پور به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش عشایری فارس با ایشان دیدار نمودند .
در این دیدار حجه الاسلام رنجبر نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر ، ضمن تبریک انتصاب بهرام پور در این پست ، از اهمیت والای خدمت به جامعه عشایر بیاناتی را ایراد نمودند .
رنجبر تصدی مسئولیت را در کل امور امری خطیر دانست و عنوان نمود همه ما در قبول مسئولیت ها نزد خداوند متعال پاسخگو خواهیم بود .
وی در ادامه خاطر نشان کرد ، باید صالحان و کسانی که تقوای الهی را سرلوحه کار خویش قرار داده اند ، نسبت به تصدی مسئولیت ها قدم بردارند و طعم خدمت شایسته را به عموم مردم بچشانند و در این راستا توفیق الهی را جهت دمت شایسته و روز افزون برای ایشان طلب نمودند .
در این دیدار ، فرماندهی ناحیه عشایر نیز ، ضمن تبریک به بهرام پور ، ایشان را فردی بسیجی و همراه با نظام و انقلاب معرفی نمودند و آمادگی خود را جهت همکاری های همه جانبه و با بهره گیری  از پتانسیل و ظرفیت بسیج اعلام نمودند .
نام:
ایمیل:
* نظر: