جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) درگفتگو با خبرنگاران خبر داد:امسال بیش از 2000هزار دانش آموز ناحیه 3 شیراز از مناطق راهیان نوردر استان اهواز بازدید خواهند کرد.
وی بیان داشت:اولین اعزام کاروان راهیان  نور دانش آموزی از دانش آموزان ناحیه 3 شیراز به استعداد16 دستگاه اتوبوس روز چهارشنبه مورخ23آبان ماه در مکان تالار معلم فلکه خاتون اعزام خواهند شد..
  فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز افزود: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های بعمل آمده با آموزش و پرورش تلاش شده است که از فرصت این اردوی معنوی سه روزه  دانش آموزان با فرهنگ متعالی دفاع مقدس آشنا شوند که بر این اساس علاوه بر برنامه در یادمان های مورد بازدید در هر اتوبوس  از یک نفر همکار فرهنگی ،یک نفرخادم الشهید ،یک راوی و سخنران جهت بهره برداری هرچه بیشتر دانش آموزان برنامه ریزی شده است.
.وی اذعان نمود:در این اردوی سه روزه دانش آموزان مناطق عملیاتی الغمه (یادبود کربلای 5)شلمچه و پادگان شهید مسعودیان و معراج الشهداء را  مورد بازدید قرار خواهند داد.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)تصریح داشت:هدف از برگزاری ا ین اردوها  را آشنایی نسل نوجوان و جوان انقلاب با ارزش های دفاع مقدس و سیره شهدا و سبک زندگی دانست.
دوستدار در پایان خاطر نشان نمود: تلاش دست اندرکاران این اردو اعم از سپاه و آموزش و پرورش بر این است تا اجرای با کیفیت اردو بخشی از سند تحول بنیادین  در آموزش و پرورش محقق شود و نکته قابل توجه در در این اردو استمرار ارتباط با زائرین کربلای ایران بعد از سفر می باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: