پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۵:۱۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۸۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
فرمانده سپاه شهرستان جهرم خبرداد:
سرهنگ غلامرضا توکل با اشاره به اعزام اولین کاروان دانش آموزی بازدید از مناطق عملیاتی از شهرستان جهرم، در سالروز شهادت دانشمند پارسا شهید حسن تهرانی مقدم، این حرکت بزرگ فرهنگی را نمونه عملی زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی آن شهرستان در سال 97، با هدف بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، دوشنبه 21 آبانماه با شرکت حدود 800 دانش آموز دختر، به آن مناطق اعزام شدند.

سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه جهرم، در حاشیه این اعزام، در گفتگو با خبرنگاران، از استقبال بی نظیر دانش آموزان دختر از آن برنامه خبر داد و از شرکت ایشان در اردوی راهیان نور و همچنین همکاری ادارات و نهادهای مختلف علی الخصوص آموزش و پرورش شهرستان جهرم، تقدیر نمود.

استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور

سرهنگ توکل با اشاره به همزمانی سالروز شهادت دانشمند پارسا، شهید حسن تهرانی مقدم، و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اردوی راهیان نور را نمونه عملی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، در جامعه دانست.

وی در ادامه افزود: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان جهرم با نام "از مدرسه تا مدرسه" از بخشهای مرکزی، کردیان، سیمکان و خفر با 17 دستگاه اتوبوس و همراهی آمبولانس و دو خودرو سبک، به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی، شلمچه، یادمان علقمه، هویزه، دهلاویه و معراج الشهدای شهرستان اهواز، بازدید خواهند کرد.

استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه جهرم در پایان ضمن تقدیر از عوامل و مجریان این برنامه، الگو گیری از زندگی، مسلک و تقوای شهدا و همچنین ایثار و از خود گذشتگی ایشان را، بزرگترین درس برای زندگی امروز اقشار جامعه در شناخت و تبعیت از ولایت دانست.

استقبال بی نظیر دانش آموزان شهرستان جهرم از اردوی راهیان نور




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
13:30 - 1397/08/21
0
0
باسلام وخسته نباشید خدمت فرمانده عزیزوگرانقدر ناحیه جهرم (همانطورکه درشهرستان نی ریز فعال ،دلسوزو وباهمه اقشارمردم بویژه خانواده های معظم شهداباگرمی وصمیمیت برخورد می کردید همچنان درجهرم نیز پرتوان وافتخارافرین هستید)همیشه مایه افتخارمان بوده وخواهید بود سرافرازوپیروزباشید(بسیجی گمنام)
نام:
ایمیل:
* نظر: