آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
جانشین لشکر عملیاتی ۱۹ فجر:
جانشین لشکر عملیاتی ۱۹ فجر گفت: امروز ما در بحث سیاسی و اجتماعی، جنگ و دفاع و بسیاری از مسائل دیگر صاحب سبک هستیم.
به گزارش تنویر؛ سرهنگ پاسدار ظهراب قنبری در آیین تودیع و معارفه فرمانده گردان ۲۰۶ بقیه‌الله (عج) قائمیه که با حضور امام جمعه و مسوولان نظامی شهرستان کازرون در سالن اداره ارشاد قائمیه برگزارشد ایمان، اعتقاد و توکل بر خدا را از شاخصه‌های مهم پیروزی بر دشمنان دانست و اظهارداشت: وحدت و اطاعت از رهبری رمزی بود که توانستیم بر مشکلات پیش‌رو پیروز شویم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ چیزی نباید برای ما غیر ممکن باشد گفت: دشمنان باید واقعه طبس و دستگیری نیروی‌های خود در خلیج فارس را به‌خوبی به یادآورند.

جانشین لشکر عملیاتی ۱۹ فجر ادامه داد: اگر بصیر و به‌گوش باشیم این تحریم‌ها را می‌شکنیم اما لازمه آن همیشه در صحنه بودن است.

قنبری با بیان اینکه ما درحال فشردن گلوی اسرائیل هستیم  افزود: امروز ما در بحث سیاسی و اجتماعی، جنگ و دفاع و بسیاری از مسائل دیگر صاحب سبک هستیم.

جانشین لشکر عملیاتی ۱۹ فجر با بیان اینکه دشمن ضربه را از سنگر مسجد و منبر خورده و می‌خواهد این جایگاه‌ها را خالی کند تصریح کرد:  تا زمانی که در سنگر هستیم ضربه‌ای از دشمن نخورده اما چنانچه بیرون بیاییم ضربه می‎خوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون نیز در این آیین گفت: بسیج امروز ارزشمند شده و هسته‌های مقاومت فراتر از منطقه شکل گرفته است.

سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان جذب حداکثری و اخلاق را از عوامل موثر بر افزودن عظمت و افتخار بسیج دانست و اظهارداشت:  شهدای ما محافظه کار نبوده و مانند برخی‌ افراد مصلحت‌اندیشی را دنبال نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز در بمباران فکری دشمن باید پرچم روشنگری را به دست بگیریم، گفت: نقش ویژه بسیج خدمت حداکثری است.

امام جمعه قائمیه نیز در سخنانی با گلایه از کمرنگ شدن فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کازرون گفت: انتظار داریم با توجه به ظرفیت موجود کارهای فرهنگی بیشتر و بهتر در شهرستان انجام شود.

حجت‌الاسلام حسین انصاری گفت: در شرایط فعلی کشور نیاز بیشتری به وحدت داریم تا بر مشکلات موجود پیروز شویم.

در این آیین از تلاش‌های سرگرد پاسدار رضا کریمی تقدیر و سروان پاسدار مرتضی نظری به عنوان فرمانده جدید گردان ۲۰۶ بقیه‌الله(عج) لشکر عملیاتی ۱۹ فجر منصوب شد.

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: