سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله شیراز:
«محمد جعفر دوستدار» گفت: بزرگ‌ترین دستاورد اردوهای راهیان نور دانش‌آموری، شناخت سیره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط دانش‌آموزان است.
بزرگ‌ترین دستاورد راهیان نور شناخت سیره شهدا و رزمندگان است«محمدجعفر دوستدار» فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز، صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که امروز اولین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز در قالب چهار کاروان دانش‌آموز دختر به تعداد ۲ هزار نفر خواهند بود، اظهار داشت: این اردو به مدت سه روز خواهد بود که دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی «کربلا ۵» و «کربلا ۴» بازدید خواهند کرد.

دوستدار اظهار داشت: در کربلای ایران باید حاجت گرفت و بزرگ‌ترین دستاورد حضور کاروان‌های راهیان نور، شناخت سیره شهدا و رزمندگان است که ما نیز باید در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن آن برای خود و فرزندان تلاش کنیم.

وی گفت: دانش‌آموزان آینده‌داران کشور و امیدان آینده خواهند بود که وظیفه مسئولین، تلاش در راستای ارائه دستاورد‌ها و شناساندن سیره شهدا به آن‌هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر: