سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۳:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
به مناسبت سی ونهمین سال تشکیل بسیج مستضعفین
سرهنگ توکل در دیدار با اصحاب رسانه، بسیج را مقتدرترین ارتش دنیا معرفی نمود و گفت: اجرای برنامه های سی و نهمین سال تشکیل بسیج مستضعفین، مقدمه ای بر برگزاری جشن شکوهمند چهل سالگی نظام اسلامی است.
به همت روابط عمومی، بسیج رسانه و فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم، به مناسبت آغاز سی ونهمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، نشست خبری تشریح برنامه های هفته غرورآفرین بسیج، یکشنبه شب، بیست و هفتم آبانماه، با حضور سرهنگ توکل فرمانده آن ناحیه و جمعی از اصحاب رسانه، برگزار شد.

برنامه های هفته بسیج در نشست خبری فرمانده سپاه جهرم تشریح شد

در این نشست، فرمانده سپاه جهرم، ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن هفته پرفروغ بسیج و همچنین مقارن شدن آن با میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، بسیج را مقتدرترین ارتش دنیا معرفی نمود به این علت که از بدنهِ ی مردمی برخوردار است و گفت: اجرای برنامه های متنوع با حضور و حمایت اقشار و توده های مختلف مردم، مقدمه ای بر برگزاری جشن شکوهمند چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ توکل با اشاره به شعار محوری هفته بسیج با عنوان " بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" دفاع همه جانبه از انقلاب و ارزشهای آن را هدف تشکیل بسیج در کلام امام(ره) بیان نمود و افزود: در هر مقطع ای از جنگ تحمیلی یا تهدیدات نرم و جنگ اقتصادی و ... که بسیج برای مقابله با توطئه ی دشمنان ورود پیدا کرده، مطمئنا دشمن در آن ورطه هزیمت گردیده است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در پاسداشت "اردوی راهیان نور به عنوان یک قدرت نرم فرهنگی"، بسیج را ستون امنیت درون کشور و رکن راهبرد حیاتی دفاع ملی دانست.

فرمانده سپاه جهرم الگو پذیری کشورهای منطقه از بسیج مانند تشکیل حشد الشعبی در عراق و جیش محلی در سوریه را از موفقیتها و دستاوردهای این شجره طیبه عنوان نمود که با این مدل سازمان یافته، مردم عراق و سوریه توانستند بر فتنه داعش و مسلحین فائق آیند.

برنامه های هفته بسیج در نشست خبری فرمانده سپاه جهرم تشریح شد

توکل در ادامه با اشاره به شروع برنامه های سی ونهمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، در جهرم همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: بیش از 100 برنامه محوری با حضور بسیجیان گرانقدر، عموم مردم و اقشار مختلف در این هفته در سطح پایگاهها، مساجد، تکایا، ادارات و ... برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از خصوصیت برنامه های سال 97 هفته بسیج را، اجرای یک برنامه محوری توسط هر پایگاه، در این هفته عنوان داشت.

فرمانده سپاه جهرم "نشان دادن نقش بسیج در پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب" را، از دیگر خصوصیات برنامه های اجرایی هفته بسیج معرفی نمود. 

سرهنگ توکل برگزاری یادواره شهید آبروی محله درب منزل شهید، فضاسازیهای فرهنگی سطح شهرستان، مساجد و پایگاهها، اجرای اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاههای مختلف اقتصادی، فرهنگی، برگزاری مسابقات و اردوهای متنوع فرهنگی ورزشی، برگزاری جلسات مطالبه گری از مسئولین را از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج معرفی نمود.

وی از دیگر برنامه های محوری در این هفته را بزرگداشت روز شهرستان جهرم با اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در این هفته خاطرنشان کرد و افزود: از دیگر خصوصیات برنامه های هفته بسیج، نشان دادن نقش وحدت آفرین بسیج در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی است که انشاالله در روز پنجم آذرماه با برگزاری تجمع دهها هزار نفری در مصلای نمازجمعه جهرم و بخشها، این مهم به نمایش گذاشته خواهد شد.

برنامه های هفته بسیج در نشست خبری فرمانده سپاه جهرم تشریح شد


نام:
ایمیل:
* نظر: