پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۲:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
در سی و نهمین سالگرد تاسیس بسیج
زهره جباریان فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) از برگزاری برنامه های متنوع با رویکرد بزرگداشت مقام شهدای شهرستان در هفته بسیج خبر داد.
زهره جباریان، فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) جهرم، در مصاحبه با تنویر آن شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، از اجرای برنامه های متنوع توسط خواهران بسیجی در هفته مبارک بسیج خبر داد.

جباریان با اشاره به جایگاه والای شهدای شهرستان و همچنین شهدای مدافع حرم، خاطر نشان کرد: سرکشی از خانواده های معزز شهدای بسیج و مدافع حرم، برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری جشن میلاد نبی اکرم(ص) را از برنامه های اجرایی حوزه فاطمه الزهرا(س)، در هفته بسیج می باشد.


فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) جهرم، برگزاری نشستهای روشنگری با موضوع سبک زندگی اسلامی با دعوت از سخنرانان مجرب، حضور دسته جمعی بانوان بسیجی در نماز دشمن شکن جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، فراخوانی حلقات صالحین و برپایی نمایشگاههای متنوع فرهنگی را از جمله برنامه های سی و نهمین سالگرد هفته بسیج، در آن حوزه عنوان نمود.

جباریان در پایان با اشاره به شعار محوری هفته بسیج" بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" تجلیل از فرماندهان و نخبگان بسیجی آن حوزه و حضور با شکوه خواهران بسیجی پایگاههای مقاومت آن حوزه، در تجمع ولایی و وحدت آفرین اقشار مختلف بسیج در مصلای نمازجمعه جهرم خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: