آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار تنویر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبران هر انقلاب، ماندگاری آن انقلاب است و تا کنون انقلاب های بزرگی در دنیا رخ داده ولی ماندگار نبوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار تنویر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبران هر انقلاب، ماندگاری آن انقلاب است و تا کنون انقلاب های بزرگی در دنیا رخ داده ولی ماندگار نبوده است.

وی افزود: امروز انقلاب و نظام ولایی ما 40 ساله شد و این ماندگاری در طول تاریخ بی سابقه بوده است، و این قدرت و ماندگاری به برکت ولایت فقیه و روحیه جهادی و انقلابی یعنی همان روحیه بسیجی امت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: تا این روحیه بسیجی در جامعه وجود دارد، بدون تردید انقلاب نیز پابرجاست و به مسیر خود ادامه خواهد داد، و تا این فرهنگ بسیجی هست افول استکبار نیز ادامه دارد.

حاجی صادقی ادامه داد: فرهنگ بسیجی یعنی «هیهات منّا الذله» و ما این فرهنگ را از عاشورا به ارث برده ایم.

وی افزود: بسیج هم در نبرد سخت با دشمن یعنی هشت سال دفاع مقدس، و در دیگر رویارویی ها با دشمن در عرصه فرهنگ و اقتصاد و مانند اینها، همیشه یک تابلو و یک علم را برافراشته و آن چیزی نیست جز «إنّی احامی اَبداً عن دینی».

نماینده ولی فقیه در سپاه ویژگی چهارگانه بسیجی از دیدگاه مقام معظم رهبری را برشمرد و گفت: از نگاه مقام معظم رهبری بسیجی جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار است که وجود این چهار عنصر می تواند همه دغدغه های ما نسبت به آینده را برطرف کند.

حاجی صادقی در پایان از تمامی مدیران کشور خواست قدرشناس بسیج و بسیجیان باشند و افزود: همه عزت ما پس از الطاف الهی، در پرتو حضور همین بسیجیان در عرصه های گوناگون بوده و خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: