آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: در این چهل سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی، بسیج همواره حضور مقتدرانه و با صلابتی در عرصه های مختلف داشته که این حضور با اخلاق و معنویت توأم بوده است.

به گزارش تنویر؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در مصاحبه با خبرنگار تنویر ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و اعیاد پیش رو، تقارن این اعیاد با هفته بسیج را خوش یُمن توصیف کرد.

بسیج در این 40 سال همواره حضور مقتدر و باصلابتی در تمامی عرصه ها داشته است

وی درباره هفته بسیج گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از تشکیل ارتش 20 میلیونی بنای شکل گیری یک واحد نظامی را نداشتند بلکه به دنبال این بودند که یک تفکر و گفتمان ایجاد شود، که این تفکر و گفتمان بتواند در راستای دفاع از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف حضور داشته باشد.

حاجی زاده ادامه داد: به عبارت دیگر این گفتمان برای شکل گیری یک تفکر جهادی و انقلابی برای مقابله با اهداف نظام سلطه تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه افزود: بسیج و بسیجی یعنی یک گفتمان دینی، یک منشور اعتقادی و بصیرتی و به تعبیر امام راحل (ره) «بسیج لشکر مخلص خداست» که این لشکر توانسته است برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، حضور مقتدرانه ای در تمامی عرصه ها داشته باشد.

وی به مهمترین ویژگی های مورد نیاز امروز بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج به معنای شکل گیری گفتمان کار و خلاقیت و تدبیر در جامعه است و بسیجی اهل شعار و حرف نیست بلکه اهل عمل و ورود به میدان های دشوار است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: در این چهل سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی، بسیج همواره حضور مقتدرانه و با صلابتی در عرصه های مختلف داشته که این حضور با اخلاق و معنویت توأم بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس به حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال جنگ تحمیلی، تفکر و گفتمان بسیجی توانست بهترین و با کمال ترین جوان ها را برای دفاع از اسلام و انقلاب به میدان نبرد حق علیه باطل بیاورد و امروز تعداد بسیار زیادی از شهدای ما را بسیجیان مخلص تشکیل می دهند.

وی گفت: بسیجی نه تنها منزوی نیست بلکه با بصیرت و ایمان، از تمامی اتفاقات کشور و جهان آگاه است و می تواند نگاه و تحیلیل درستی از رویدادها داشته باشد.

بسیج در این 40 سال همواره حضور مقتدر و باصلابتی در تمامی عرصه ها داشته است

نام:
ایمیل:
* نظر: