کد خبر: ۱۱۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
با همکاری سپاه عشایر فارس صورت گرفت
افسری فرمانده سپاه عشایر فارس به نقش اساسی و تاثیر گذار عشایر در تمام دوران انقلاب اشاره نمود و تاکید کرد که عشایر از ابتدای انقلاب در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده .
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه عشایری فارس : همایش همبستگی و اتحاد ایلات و طوایف عشایر فارس در روز گذشته با حضور  قائم مقام سازمان امور عشایر کشور ،فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس ، مدیر کل امور عشایر استان ، مدیر کل صندوق بیمه ای عشایر و بزرگان و معتمدین ایلات و طوایف عشایر در سالن جلسات مجتمع شلمچه برگزار گردید .
در این همایش افسری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عشایر به نقش اساسی و تاثیر گذار عشایر در تمام دوران انقلاب اسلامی اشاره نمود و تاکید کرد که عشایر از ابتدای انقلاب تا حال در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده و به دلیل روحیه سخت کوشی و دلاوری نقش مهمی در اقتصاد و تامین امنیت مرزها داشته اند .
وی اقتصاد را یکی از عوامل امنیت کشور دانست و گفت : اگر بخواهیم امنیتی پایدار داشته باشیم باید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم که در این میان نقش عشایر در جهت ایجاد اشتغال و تولید بسیار اثر بخش می باشد .
افسری همچنین ماموریت اصلی سپاه عشایر فارس را اجرای برنامه جذب ، آموزش و سازماندهی بسیج دهها میلیونی در گستره عشایر دانست که امروزه امورات فرهنگی ، اجتماعی ، امنیتی و حتی مباحث اقتصادی و معیشتی عشایر نیز در حوزه ماموریت سپاه عشایر می باشد .
وی در ادامه سپاه عشایر را ولود روحیه استکبار ستیزی ، سلحشوری و ایمان عشایر قهرمان و ولایتمدار دانست و در این همایش به بخشی از اقدامات خدمتگذاران عشایر در سپاهرا بر شمرد .



 
نام:
ایمیل:
* نظر: