گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
درآستانه هفته بسیج:
دشمن هرکاری توانسته تاکنون انجام داده است اما در همه این برنامه های شوم خود نیز شکست خورده است.
به گزارش تنویر فراشبند ؛درآستانه هفته بسیج فرمانده سپاه فراشبندهفته پر فروغ بسیج را به یکایک مردم بزرگوار بسیجیان  عزیز و خانواده های معظم شهدا ایثار گران و جانبازان،رزمندگان تبریک عرض می نمایم و همچنین آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت  نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) را نیز تبریک عرض نموده و تقارن هفته وحدت را به فال نیک میگیریم.

امروز که در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم افتخارات مجموعه بزرگ بسیج و افتخارات این نظام مقدس را در تمامی ابعاد و زمینه ها مشاهده میکنیم.با وجود تمامی توطئه ها که دشمنان از شروع انقلاب تاکنون داشته اند و خواهند داشت اما هرجا بسیج ورود پیدا کرد تفکر بسیج رواج یافت نقشه آنها با شکست مواجه شد.

دشمن هرکاری توانسته تاکنون انجام داده است اما در همه این برنامه های شوم خود نیز شکست خورده است و چرا که با بسیج روبه رو بوده است وبسیج هم سیره خودرا از اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا گرفته و واین افتخار بسیج است.بسیج مفتخر است که پیرو مکتب عاشورا است.شاخصه بسیج تقوا و ایمان و خدا باوری است .

دشمن میخواهد این موئلفه و ویژگی را از بسیج بگیرد و لذا در بین جوانان و بسیجیان ایجادشبهه وتردید میکند اما بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس چه الان نشان دادند که باسلاح معنویت باید دشمن را از بین برود.

ویژگی دوم بسیج استقامت و ایستادگی است . بسیج معتقد است به شعار مامی توانیم. نمونه آن در طول یک دهه انقلاب بسیار فراوان است.با شاخصه گفتمان مقاومت بود که خرمشهر فتح شد.با گفتمان مقاومت بود که هسته ای شدیم.با گفتمان مقاومت بود که داعش از بین رفت و از هرجا در برابر دشمن ایستادگی کردیم و این گفتمان رواج یافت نتیجه گرفتیم.اما هر جا لرزیدیم سست عمل کردیم. و از دشمن هراس داشتیم  دشمن نفوذ کرد پیدا کرد .شاخصه ی بعدی بسیج شجاعت است . بسیجی پیرو مکتب علی (ع) است و لذا در تمامی میدان ها با شجاعت وارد میشود امثال حسین فهمیده،بهنام محمدی ها،محسن حججی ها و هزاران شهید دیگر این را ثابت نموده اند . هرشاخصه زیبا که در اذهان بیابید در بسیج وجود دارد .ولایت مداری،بصیرت ،دشمن شناسی ،بی هیاهو بودن،بی ادعا بودن ، مردم داری ، خدمت به محرومین ، از شاخصه های بسیجی است و امروز دشمن از این تفکرات بسیج می ترسند.وبه همین دلایل است که امام ما فرمود :بسیج لشکر مخلص خداست و من به خلوص بسیجیان غبطه میخورم و از خداوند میخواهم با بسیجیانم مرا محشور نماید.

شعارهای محور امسال بسیج:مظهر ایستادگی پیشرفت ،خدمت و وحدت است.انشالله امسال در هفته بسیج ،بسیجیان شهرستان فراشبند قریب به یک صدو پنجاه برنامه را در سطح پایگاها و حوزه ها ی مقاومت در زمینه های مختلف فرهنگی، تربیتی،بصیرتی،ورزش،علمی،اقتصادی،اجتماعی،اردو های جهادی ،و-توسط اقشار مختلف بسیج انجام میشود.

اهم برنامه های که انشالله صورت خواهد گرفت:

-برگزاری اردو های جهادی در راه خدمت رسانی به مردم و محرومین در ادامه رزمایش محمد رسوا الله که در مهرماه صورت گرفت.

انشالله در یک بازهع زمانی 20روزه انجام خواهد شد.

-نمایش اقدار بسیجیان گردان های بیت المقدس در سطح شهر همراه با غبار روبی و تجدید بیعت با آرمان های مقدس شهدا به همراه ادارات و سایر بسیجیان در روز پنج شنبه و برنامه فراخوانی گردان های بیت المقدس و کوثر و برگزاری مراسم در جوار شهید گمنام شهرستان.

-دیدر بسیجیان با امام جمعه شهرستان

-سرکشی از خانواده معظم شهدا ،رزمندگان و ایثارگران

-برپایی میز خدمت بسیج کارمندی در نماز جمعه شهرستان و  بعضی از روستاها

-برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط حوزه های مقاومت و برپایی یک غرفه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در

-انجام و برگزاری برنامه های متنوع ورزشی

-درمان و ویزیت رایگان در یکی از نقاط محروم شهرستان

-اجرای مسابقات قرآنی

-برگزاری همایش ها و نشست های بصیرتی و کارگاه سبک زندگی اسلامی

-برگزاری همایش علمی

-اردوی جهادی تیم رسانه ای و فضای مجازی مناطق محروم

-حضور سازمان دهی شده بسیجیان در قالب حلقات صالحین در نماز جمعه

و برنامه محوری و شاخص بسیچ در روز 5آذر با حضور کلیه بسیجیان و اقشار با عنوان شکوه پایداری و دهها برنامه دیگر انشالله برگزار خواهد شد.

انشاالله با توجه به نامگذاری روزهای  هفته بسیج تلاش خواهد شد برنامه که مسجد محور اقتصاد مقاومتی ،خدمت رسانی به محرومین ،اقدار دفاعی و امنیتی و گشت های محله ی رضویون،معنویت افزایی؛استکبار ستیزی ، روشنگری و تعیین چهل سال اقدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ویژه مورد توجه و تاکیداست .

همچنین یک مژده به همه مردم عزیز شهرستان و رزمندگان و خانواده معظم خواهیم دادو به امید خدا در دهه سوم آذر ماه همایش بزرگ رزمندگان و یادواره شهدای شهرستان با حضور مداح برجسته کشور سردار سپاه اسلام برادر آهنگران انشالله برگزار خواهد شد ویک برنامه مناسب واثر گزار با کمک همه مردم و بسیجیان انجام خواهد شد.

در پایان از زحمات و تلاش خالصانه بسیجیان عزیز شهرستان،فرماندهان محترم پایگاه ها ،سرگردهای حلقات صالحین،عزیزان گردان های بیت المقدس،بسیجیان گرانقدر دانش آموز،دانشجو،اصناف عشایری،کارمندی،کارگری،فرهنگیان، و همه اقشار ،خواهران محترم بسیجی ،اعضای محترم و بسیجیان گردان امام حسین (ع)،رزکندگان ،پیشکسوتان ، و خانواده معظم شهدا ،فرماندهان محترم حوزه های مقاومت که در راستای خدمت به مردم و محرومین و انجام ماموریت های بسیج که خالصانه تلاش کردند بسیار سپاس گذاریم و قدر دانی و تشکر میگردد

                                                                                                                                           والعاقبه للمتقین
نام:
ایمیل:
* نظر: