گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
درآستانه آغاز هفته بسیج:
فرمانده سپاه فراشبند تاکید بر شایسته سالاری و استفاده از مدیران جهادی و بسیجی در عرصه های مدیریتی گفت:اگر شایسته سالاری و مدیران بسیجی در عرصه های مدیریتی نباشند،توفیق چندانی نخواهیم داشت.
به گزارش تنویر فراشبند ؛ سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج در محل فرمانداری، با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)وتبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و همچنین گرامی داشت هفته بسیج گفت:بعد از غیبت حضرت ولی عصر، به این نکته پی بردند که در راه زعامت دین به سراغ علما ی اسلام بروند ودر طول این سال ها پس از از غیبت ، علما بسیار زیادی آمدند و رفتند و به موفقیت هایی دست پیدا کردند اما اراده خداوند متعال بود که حکومت دینی به دست شخص حضرت امام تشکیل شود.
وی در ادامه یکی از برکات این انقلاب را تشکیل نهاد های انقلابی عنوان کرد و گفت یکی از این نهاد های انقلابی بسیج بود که با فرمان حضرت امام و توسط مردم شکل گرفت.
سرهنگ عابدی با اشاره به نقش بی بدیل و گفتکمان مقاومت بسیج گفت:این گفتمان مقاومت بسیج بود که از سال 1342که شروع نهضت حضرت امام بود روز به روز بر قدرت وشوکت این گفتمان و این انقلاب در سطح جهان افزده شد.وی افزود امروز دامنه گفتمان مقاومت بسیج نه تنها در سراسر دنیای اسلام بلکه در تمام دنیا رواج پیدا کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند افزود: امروز بسیج یک الگوی نمونه و بارز برای ملل اسلامی و فراتر از مرز های اسلامی شده است.
سرهنگ عابدی افزود ایستادگی،ایمان،و ولایت مداری و بصیرت بسیج امروز باعث ترس دشمنان ما شده است.
وی با اشاره به این که بسیج در تمامی عرصه ها موفق بوده بوده است تصریح کرد بسیج علاوه بر موفقیت در عرصه دفاع،در عرصه های فرهنگی ،علمی،هسته ای،موشکی،خدمت به مردم،طرح های اقتصاد مقاومتی و بهداشت ودرمان موفق بوده است .
سرهنگ عابدی تاکید کرد بسیج در اقتصاد مقاومتی حضور داشته و به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است.
وی تصریح کرد دشمن شاید نگران مساله هسته ای باشد اما از ترویج روحیه بسیجی و جهادی میترسد.فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در ادامه با تاکید بر شایسته سالاری و استفاده از مدیران جهادی و بسیجی در عرصه های مدیریتی گفت:اگر شایسته سالاری و مدیران بسیجی در عرصه های مدیریتی نباشند،توفیق چندانی نخواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: