پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۷:۱۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
به مناسبت هفته بسیج
در اولین روز از هفته بسیج، بسیجیان حوزه ها و پایگاههای محلات و اقشاری جهرم با حجه الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم دیدار و دغدغه های خود را مطرح نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در اولین روز از هفته مبارک بسیج، نخبگان بسیجی حوزه ها و پایگاههای محلات و اقشاری جهرم با حجه الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم دیدار و دغدغه های خود را مطرح نمودند.

نخبگان بسیجی با امام جمعه جهرم دیدار کردند

در این برنامه، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه جهرم، با یادآوری دستاوردهای چهل ساله نظام  از جهات اقتصادی، معیشتی، سیاسی، فرهنگی، علمی و... در سایه انقلاب و انقلابی گری، بسیج را مهمترین رکن امنیت پایدار جامعه معرفی نمود.

نخبگان بسیجی با امام جمعه جهرم دیدار کردند

وی با اشاره به نقش بسیج در رسیدن به دستاوردهای نظام طی چهل سال اخیر، از نخبگان بسیجی خواست تا در این راه، برنامه ها، ایده ها و نظرات خود را به مسئولین ارائه و از ایشان مطالبه نمایند.

در این دیدار پنج نفر از نخبگان بسیجی حوزه های مقاومت صاحب الزمان(عج)، بقیه الله(عج)، بسیج دانشجویی جهرم، فاطمه الزهرا و الزهرا(س) به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود و مطالبه مواردی مانند، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد بسترهای قانونی و اجتماعی آن، تعامل حوزه های علمیه با مساجد و پایگاههای مقاومت، استفاده از ظرفیت دانشگاهها در مطالبه از مسئولین جناحهای مختلف و ... را مطرح نمودند.

نخبگان بسیجی با امام جمعه جهرم دیدار کردند

حجه الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم، نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج، با اشاره به آیه 24 سوره مبارکه ابراهیم، خاطر نشان کرد: تشبیه بسیج به شجره طیبه، از این آیه مبارکه الهام گرفته شده و در زمان حال، معنای این کلمه را بهتر درک میکنیم که چرا بسیج به شجره طیبه تشبیه شده است.

وی در ادامه افزود: با الگو گیری محور مقاومت در لبنان، سوریه و عراق و ... از شجره طیبه بسیج، این معنا متبادر است که " اصلها ثابت و فرعها فی السماء".

امام جمعه جهرم دغدغه و مطالبه به حق بسیجیان مخصوصا در زمینه های دینی و اجتماعی را مطالبه به حقی دانست و افزود: اگر همه ما با هم باشیم همانطور که قرآن کریم برای جمع و جماعت اهمیت قائل است، می توانیم مطالباتمان را به سرانجام برسانیم.

حجه الاسلام مدبر با اشاره به مسائل مهم اجتماعی امروز جامعه از اقدامات خود د شورای فرهنگ عمومی را تشریح و از بسیجیان خواست تا در این زمینه حمایت های لازم را به عمل آورند.

در پایان این برنامه، تعدادی از فرماندهان پایگاههای حوزه شهری صاحب الزمان(عج) توسط فرمانده آن حوزه تشویق شدند.

نخبگان بسیجی با امام جمعه جهرم دیدار کردند

نخبگان بسیجی با امام جمعه جهرم دیدار کردند

نخبگان بسیجی با امام جمعه جهرم دیدار کردند







نام:
ایمیل:
* نظر: