آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنیاگذاران هر انقلابی برای استمرار انقلابشان برنامه ها و پیش بینی هایی دارند، و یکی از هدفگذاری های بلند مدت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای استمرار این انقلاب، تشکیل نهاد مردمی بسیج بوده است.

به گزارش تنویر؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی، ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و تقارن با هفته وحدت، گفت: افتخار می کنیم که در استان فارس بیش از 1 میلیون و 460 هزار نفر بسیجی داریم که همگی گوش به فرمان ولایت هستند.

وی افزود: بنیاگذاران هر انقلابی برای استمرار انقلابشان برنامه ها و پیش بینی هایی دارند، و یکی از هدفگذاری های بلند مدت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای استمرار این انقلاب، تشکیل نهاد مردمی بسیج بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: در طول این چهل سال که از عمر انقلاب گذشت، هرچه پیش رفتیم، عملکرد بسیج نشان داد که درایت و دور اندیشی امام راحل (ره) درباره تأسیس بسیج مردمی درست و بجا بوده است و امروزه حتی دشمنان و معاندین این انقلاب نیز به درستی درایت امام راحل (ره) اعتراف می کنند.

سردار غیاثی ادامه داد: بسیج در هر عرصه ای که مورد نیاز نظام و کشور بوده، حضور اثربخشی داشته است و در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، جهادی، سازندگی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها، بسیج حضور فعال و مثمر ثمری در کشور داشته است و برخی از معاندین بسیج را معطوف به حوزه دفاعی و امنیتی می دانند که این اشتباه بزرگیست و با آنچه بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری از بسیج انتظار داشته و دارند، متفاوت است.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان گفت: افتخار ما اینست که با تمام ضعف ها و کمبودها، توانسته ایم در مسیر درست قدم برداریم و سخنان و تأییدات مقام معظم رهبری در دیدارهای سالانه، مُهر تأیید این ادعاست.

نام:
ایمیل:
* نظر: