آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
سیج بستر و ظرفیت عظیمی برای آبادانی و خدمت به مردم است و در همین زمینه از سال گذشته تا کنون اقدامات قابل توجهی در سطح استان صورت پذیرفته است.
به گزارش تنویر؛ سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان قصر قمشه گفت: بسیج در زمینه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فضای مجازی و سازندگی ورود کرده و برای اقشار مختلف به ویژه در سطح محله ها و شهرها برنامه دارد.

وی افزود: بسیج بستر و ظرفیت عظیمی برای آبادانی و خدمت به مردم است و در همین زمینه از سال گذشته تا کنون اقدامات قابل توجهی در سطح استان صورت پذیرفته است که به عنوان مثال در شهرک قصر قمشه 20 منزل افراد کم بضاعت با هزینه های 5 تا 15 میلیون تومان تعمیر و نوسازی شده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با تاکید بر اینکه بسیج بدون چشم داشت و بدون قصد خودنمایی اینگونه اقدامات را انجام می دهد، اظهار داشت: ساخت مرکز مشاوره، کتابخانه و کارگاه اشتغالزایی نیز  با همکای فنی و حرفه ای در دستور کار قرار گرفته است و از طریق فضای مجازی اقدامات و کارهای این شهرک به اطلاع مردم می رسد.

حسینی در ادامه گفت: در هفته بسیج با امام راحل (ره) بنیانگذار بسیج میثاق می بندیم که با توطئه گران سازش نمی کنیم و در مقابل دشمنان و نااهلان داخلی ایستادگی و مقاومت می کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: راهبرد آمریکا شکستن روحیه مقاومت و ایستادگی مردم است، به همین دلیل عملیات روانی را بیشتر از تحریم و فشار اقتصادی در دستورکار دارد بنابراین باید در داخل کشور با مدیریت قوی و وحدت از شرایط سخت اقتصادی امروز عبور کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: