شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز:
فرمانده ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: امنیت و آرامش کشور نتیجه تعامل بسیج و نیروی انتظامی است.

به گزارش تنویر از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: هر جایی که دو نیروی فداکار بسیج و انتظامی در کنار هم قرار گرفته­اند حاصل و نتیجه آن خلق امنیت و آرامش برای مردم بوده­ است.

وی با اشاره به در پیش بودن سی و نهمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام راحل گفت: ما توانسته­ایم با پشتیبانی مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، اراده انقلابی ملت را به دشمنان که مدعی ابرقدرتی هستند تحمیل کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه نوک پیکان هجمه­های امنیتی به سمت سپاه و نیروی انتظامی است افزود: شاخص­ترین رسالت نیروی انتظامی پاسداری از امنیت و آرامش روانی مردم است که به توفیق الهی و تعامل سازنده با نیروی بسیج در این امر سربلند است.

در ادامه سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده نیروی انتظامی و بسیج گفت: دشمنان به صراحت اعلام کردند که قصد ضربه زدن به امنیت شهرهای مذهبی ایران به ویژه شیراز را دارند که به فضل الهی و با همکاری نیروی فداکار بسیج در این پروژه شکست خوردند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در سال 97 کاهش 70درصدی جرائم و کشف 60درصدی مواد مخدر در شهرستان شیراز نسبت به سال گذشته و احساس امنیت 92درصدی مردم شیراز  طبق نظر سنجی وزارت کشور را داشته­ایم که این موضوع نشان دهنده تلاش­ها و تعاملات خوب نیروی انتظامی با بسیج است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: