پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج)در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در دارالرحمه شیراز بیان داشت:هفته بسیج تجدی میثاق بسیجیان با آرمان های شهدا و رهبری می باشد.
وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: شهدا انقلاب اسلامی را بیمه داشته اند و علت سرافرازی انقلاب ولایت و خون مقدس شهدا می باشد.
حجت الاسلام علیزاده با اشاره به سوره والعصر قرآن کریم که خداوند می فرماید همه انسان ها در ضرر و خسران می باشند بجز اهل ایمان تصریح داشت: در قرآن کریم خداوند متعال بجز اهل ایمان دیگران را در ضرر و خسران نام می برد و باید با مطالعه تاریخ مراقبت و مواظبت از خودمان داشتهع باشیم.
وی همچنین با یادآوری اینکه امروز بسیجیان در آمادگی کامل مطیع امر رهبری می باشند افزود:همه باید تلاش کنیم که با ولایت باشیم و با ولایت زندگی کنیم و با ولایت بمیریم و این چیزی است که فراوان در وصیت نامه شهدا سفارش شده است اطاعت محض از ولایت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز اذعان نمود: امروز به تعصی از شهدا افراد دارای برنامه ریزی و ابداو نخبه باید وسط میدان بیایند خصوصا جوانان  با الگوه ودرس از شهدا و رهنمودهای رهبری جامعه را به سمت رشد رهنمود سازند.
وی همچنین در خصوص ایثار و فداکاری،اهمیت و خدمت به مردم،وسط میدان بودن در همه صحنه ها و... خطاب به مسئولان نکاتی را بیان داشت.
در پایان این مراسم با حضورخانوادههای معظم شهدا، سردار سرتیپ دوم پاسدار بوعلی جانشین سپاه فجر فارس و فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)، رئیس بنیاد شهید شهرستان و دیگر مسئولین شیراز مراسم غبارروبی و عطر افشانی از مرقد مطهر شهدای دالرحمه انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: