چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگاران خبر داد:با مناسبت هفته بسیج 110 حلقه صالحین برادر و خواهر سپاه بقیه ا...(عج)در مصلای نماز جمعه شیراز حضور یافتند.
وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج بسیجیان سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز به رسم همه ساله در روز جمعه هفته بسیج حلقات صالحین را در مصلای نماز جمعه شیراز  حضور پیدا کردنند و با توجه به موضوعات مطرح شده در حلقه به بحث و گفتگو پرداختند.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)بیان داشت: موضوعات مطرح شده در حلقات صالحین با  توجه به آسیب های موجود در جامعه می باشد که عبارتند از نقش مسجد در کاهش آسیب های اجتماعی ،چگونه می توانیم مسجد محله امان را فعال کنیم و نحوه کمک من به مردم یمن چگونه می تواند باشد.
وی همچنین ضمن حضور در برخی از حلقات صالحین برادران و تقدیر و تشکر از زحمات و خدا قوت از نحوه چگونگی مطب ارائه شده و بحث و گفتگوی بسیجیان در حلقات صالحین از نزدیک بازدید نمود و نکاتی را برای هرچه بهتر برگزار شده حلقه به برادران بسیجی ارائه نمود.
سرهنگ دوستدار در پایان ضمن قدردانی از حضور همه بسیجیان در مصلای نماز جمعه بخصوص سرگروهای صالحین،مسئولین مربوطه در حوزه و ناحیه هدف از حضور حلقات صالحین در مصلای نماز جمعه را  تجدید بیعتی مجدد با نماینده ولی فقیه در استان فارس به رسم هر ساله،ترویج فرهنگ کار تربیتی و کادر سازی در بین مردم و نمازگزاران، معرفی کارکرد حلقات صالحین و انتقال تجارب حلقات موفق به دیگر حلقه ها نام برد. 


نام:
ایمیل:
* نظر: