سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
به مناسبت هفته بسیج برگزارشد؛
حجت الاسلام روستا درادامه ابرازداشت:بسیج عاشق خداست واخلاص به خدا یکی دیگرازخصوصیات بسیجیان است./شخصیت بسیج امروزباید اخلاق مدارباشد وازاین سنت حسنه بخوبی درجامعه استفاده کند.

به گزارش تنویر،برنامه نهضت روشنگری به مناسبت هفته بسیج درمسجد ابوالفضل شهرستان خرامه برگزارشد .

دراین مراسم حجت الاسلام حسین روستا،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرامه ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت:یکی ازنکاتی که امروز حائز اهمیت است بسیج در کلام امام خمینی (ره)می باشدکه می فرماید:من همواره به خلوص وصفای بسیجیان غبطه می خورم وازخدا می خواهم تابا بسیجیانم محشورگرداند،چراکه در این دنیاافتخارم این است که خود بسیجی ام.

این مطلب این را می رساند که بسیج یک جایگاه والایی درنزد خداوند متعال داردکه اینگونه امام راحل افتخار می کندکه یک بسیجی است .بسیج فقط وظیفه اش جهاد درجنگ نیست بلکه یکی از وظایف مهم یک بسیجی جهادبا نفس است که امروز ازشاخصه های مهم یک بسیجی محسوب می گردد.بسیجی که فکر کند وظیفه اش جهاد درجنگ است بسیجی نمی ماند.بال جهاد با نفس باید به اندازه بال جهاد نظامی قوی باشد این دو باید باهم حرکت کنند ودلیل اینکه بچه های جنگ توانستند بسیجی واقعی باشند این بود که همپای مباحث نظامی بطورجدی به مباحث مبارزه با نفس ومباحث اخلاقی پرداختند.

وی همچنین درادامه ابرازداشت:بسیج عاشق خداست واخلاص به خدا یکی دیگرازخصوصیات بسیجیان است. زیباترین حرکت بسیجیان وفعالیتشان داشتن رنگ خدایی درکارهاست برای همین است که امام خمینی (ره)فرمودند:بسیج لشکر مخلص خداست.

حجت الاسلام روستا به مناسبت ایام ولادت پیامبرعظیم الشان اسلام(ص)خاطر نشان کرد:اخلاق نیکواز صفات پسندیده دراسلام است که خداوند متعال اشاره به این صفت درقرآن کریم نسبت به پیامبر اسلام داردوشخصیت بسیج امروزباید اخلاق مدارباشد وازاین سنت حسنه بخوبی درجامعه استفاده کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: