شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: اولین دوره مسابقه چندگانه رزم آوران در محله سنگ سیاه به ابتکار جوان های بسیجی حوزه ابوذر در محله و همکاری خوب شهرداری منطقه فرهنگی تاریخی شیراز به لطف خدا آغاز شده و در حال برگزاری است.
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به این که جوان ها و نوجوان ها در رده های سنی مختلف می توانند در این مسابقه شرکت کنند گفت: اصلی ترین هدف از اجرای این مسابقه ارتقا وضعیت محله، ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف ساکن در منطقه برای اصلاح وضعیت امور است.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به آیتم های مسابقه گفت: قدرت بدنی، سرعت، استقامت و هوش از جمله آیتم های این مسابقه بوده و پیام اصلی مسابقه در آیتم انتهایی نشان داده می شود که بچه ها با تیر و کمان مظاهر مواد مخدر را مورد هدف قرار داده و تنفر خود را نسبت به آن ها اعلام می کنند.

وی ادامه داد: دور هم جمع شدن اهالی محله باعث می شود به اهداف بزرگ محله فکر کنند و تصمیم بگیرند  و هرچه که محله، افراد و هویت محله را زنده کنیم حتما نتایج خوبی شاهد خواهیم بود.

سرهنگ دوستدار ضمن اشاره به این که محله سنگ سیاه نیازمند این گونه برنامه ها می باشد گفت: طراحی برنامه های متناسب سن نوجوان و جوان که پاسخگو هیجان های آن ها باشد در منطقه ای که گرفتار آسیب های مختلفی از جمله فروش مواد مخدر و حضور معتادان است این نوید را می دهد که ان شاءالله این گونه کارها ادامه پیدا خواهد کرد و این مسابقه ابتکاری که جوانان بسیجی محله سنگ سیاه راه اندازی کرده اند باید الگو شود و در محلات مختلف اجرایی شود.

وی ادامه داد: نکته مهم در مسابقه این است که در هفته بسیج، کاملا جهادی با کمترین هزینه و با امکانات موجود کاری زیبا و هیجان انگیز طراحی شده است و مقابسه این مسابقه با مسابقه های دیگری که توسط سازمان های دیگر انجام می شود به خوبی نشان می دهد که مدیریت جهادی و بسیجی در صرفه جویی هزینه ها و برنامه ریزی و نتیجه بهتر تاثیرگذار خواهد بود.

سرهنگ دوستدار در پایان ضمن تشکر از بسیجیان و فرمانده حوزه ابوذر، شورای محله اسلامی و شهرداری منطقه هشت گفت: امیدواریم مسئولین همکاری کنند و زمینه اجرایی شدن این گونه برنامه ها را بیشتر کنیم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: