کد خبر: ۱۱۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه دراستان فارس در تجمع بسیجیان سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
سردار یداللهی گفت: فرهنگ بسیج پیشرو وحلال مشکلات جامعه است و ثابت کرده برای کار کردن نیاز اول پول و مادیات نیست واگر این فرهنگ در بین مسئولان شود کارهای بزرگی شکل می گیرد.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله، در سالروز تشکیل بسیج تجمع دوهزار نفری اقشار مختلف بسیج محدوده شمال غرب شیراز وابسته به ناحیه محمد رسول الله در جوار قبور شهید گمنام صدرا برگزار شد.

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز در ابتدای مراسم گفت:  بسیج معجزه قرن یادگار امام راحل است.

تجمع دو هزار نفری بسیجیان شمال غرب شیراز

حسینی افزود: بسیج در چهل سالگی انقلاب خدمات ارزشمندی داشته و الگوی مبارزه و مقاومت علیه دشمنان است. بسیج الگوی رسیدگی به مناطق محروم وخدمات اجتماعی برای مردم  است که هرجا نیاز باشد درهمه عرصه ها پا به میدان است.

سردار یداللهی از فرماندهان دفاع مقدس ورئیس دفتر نماینده ولی فقیه فارس نیز در این مراسم گفت: فرهنگ بسیج پیشرو وحلال مشکلات جامعه است و ثابت کرده برای کار کردن نیاز اول پول و مادیات نیست واگر این فرهنگ در بین مسئولان شود کارهای بزرگی شکل می گیرد.

وی گفت: امروز عده ای برای پست و مقام دنبال سبقت از یکدیگر هستند در صورتیکه در زمان جنگ این طور نبود متاسفانه برخی ارزش ها کمرنگ شده ولی راه شهدا ادامه دارد.

تجمع دو هزار نفری بسیجیان شمال غرب شیراز

یادگار دفاع مقدس گفت: بسیج مخالف رانت و اختلاس وبی مدیریتی ها است و هرجا نیاز باشد در دفاع از انقلاب و خدمت رسانی پا در رکاب است.

وی بی تقوایی را نتیجه بسیاری از مشکلاتی است که گریبانگیر برخی امور شده است اشاره کرد وگفت: در گروه ایمان و تقوا و دلسوز مردم و مملکت بودن فارغ از جناح بندی ها می توان بسیاری از کارهای را به سرانجام رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: