آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
در هفته بسیج
تنویر کازرون خبر داد: تجمع بسیجیان خواهر و برادر منطقه جره و بالاده به مناسبت هفته بسیج و وحدت در سالن ورزشی بسیج بالاده برگزار گردید.
به گزارش تنویر، در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بسیجیان خواهر و برادر منطقه جره و بالاده در تاریخ 5 آذر ماه 1397 گرد هم اجتماع کرده و و هفته بسیج و وحدت را گرامی داشتند.

اجتماع بزرگ بسیجیان بالاده و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیجاجتماع بزرگ بسیجیان بالاده و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج
در این برنامه که نماینده محترم ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت گفت: مهم ترین شاخصه بسیجی این است که دشمن شناس بوده و با داشتن تفکر بسیجی مسیر الهی را ادامه دهند و اینکه مبنای شکل گیری انقلاب ما استکبار ستیزی و طرفداری از ملت های مظلوم در زیر سلطه استکبار هست.

اجتماع بزرگ بسیجیان بالاده و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیجاجتماع بزرگ بسیجیان بالاده و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج
حجت الاسلام محمدی در ادامهبا اشاره به بیانات مقام معظم رهبریگفت: آنهایی که دغدغه انقلاب و جمهوری اسلامی را دارند بدانند که امروز به مراتب قدرت آمریکا و اسراییل ضعیف تر از زمان قبل هست و اینکه عده ای برآنند که چالش هایی به وجود آورند که کار نظام تمام است، همین ها کسانی هستند که در دهه اول انقلاب  دم ار حب وطن میزدند و اکنون هم تعامل با غرب را قبول دارند و با این کار به اسلام و ملت خود ضربه می زنند.

اجتماع بزرگ بسیجیان بالاده و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج

این مقام مسئول در آخر  بیان کرد: که انقلاب ما بعد از گذشت چهل سال مطمنا به عنوان قدرتمند ترین کشور اسلامی در زمینه سیاست و دیانت و به عنوان الگویی برای ملت ها و جهان اسلام خواهد بود.  



نام:
ایمیل:
* نظر: