آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: با نگاه جهادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم.

به گزارش تنویر، سرهنگ حمیدرضا گرامی عصر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان لامرد اظهار داشت: در قالب تفکر بسیجی مردم پاسدار کشور هستند چراکه ۴۰ سال است مردم با تبعیت از رهبری ایستاده‌ نقش خود را به‌خوبی ایفاء کرده‌اند.

وی افزود: هرجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز و کمک طلبیده است مردم حاضرشده‌ و درصحنه بوده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بابیان اینکه بسیج در مأموریت‌های مختلف  به دولت‌ها کمک کرده است، گفت: بسیج پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه خود می‌داند و این تفکر بسیجی است که باید تقویت شود.

گرامی ادامه داد: امروز بسیج اقشار در همه حوزه‌ها فعال بوده و چنانچه روزی نیاز باشد آحاد مردم لباس رزم می‌پوشند و به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حفظ وحدت را برنمی‌تابند و به دنبال ایجاد اختلاف هستند خاطرنشان کرد: امروز در حوزه مسائل مهم دفاعی، پزشکی و علمی جزء کشورهای برتر بوده و آنچه ضرورت دارد حفظ وحدت، انسجام و همدلی است.

گرامی با اشاره به اینکه با نگاه جهادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم، بیان کرد: فعالیت‌های بسیج در طول سال بوده و مختص به هفته بسیج نیست چراکه بسیجی شبانه‌روز در حال تلاش است.

وی متذکر شد: بسیج متعلق به همه است و باید ازنظر کمیت و کیفیت به آن اضافه شود چراکه دشمن به دنبال کم کردن از سبد انقلاب است.

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: