آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس ساره جوانمردی را سفیر فرهنگی کشورمان در میادین ورزشی و الگویی تمام عیار برای بانوان ورزشکار اعلام کرد.
به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس در این مراسم که همزمان با آغاز هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، ساره جوانمردی را از افتخارات این استان معرفی کرد و گفت: این بانوی ورزشکار علاوه بر کسب مدال طلای رقابت‌های جاکارتا و به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران با صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب موجب شادمانی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

سید تقی سهرابی با بیان اینکه یکی از وظایف رسانه، حفظ، صیانت، پاسداشت ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های بعد است، افزود: پس از دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال آوران رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا و تقدیری که از پوشش ساره جوانمردی در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها داشتند، صدا و سیمای مرکز فارس تصمیم به ساخت مستندی از زندگی این بانوی ورزشکار گرفت.

وی افزود: این مستند که با عنوان پرچمدار عفاف تولید می‌شود، گوشه‌هایی از زندگی فردی و اجتماعی و پیروزی‌های ساره جوانمردی در میادین ورزشی را به تصویر خواهد کشید.

فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم گفت: این بانوی ورزشکار بسیجی علاوه بر کسب دو مدال طلای رقابت‌های پارآسیایی جاکارتا، پرچمدار کاروان کشورمان در این رقابت‌ها هم بود.

سردار غیاثی با بیان اینکه ساره جوانمردی در مراسم افتتاحیه رقابت‌ها با چادر و پوشش کامل اسلامی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان حضور یافت، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال آوران کاروان ورزشی پاراآسیایی جاکارتا از پوشش این بانوی ورزشکار تقدیر کردند و آن را صیانت از ارزش‌های دینی و مذهبی در میادین بین المللی خواندند.

وی ساره جوانمردی را سفیر فرهنگی کشورمان در میادین ورزشی و الگویی تمام عیار برای بانوان ورزشکار اعلام کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انتظار می‌رفت مسئولان فارس و به ویژه متولیان ورزش استان، از این بانوی ورزشکار به شایستگی تقدیر و نسبت به الگو سازی و معرفی بیش از پیش وی به نسل امروز اقدام کنند.

ساره جوانمردی که رکورددار جهان در رشته تیراندازیست، ۴۱ مدال برون مرزی در رقابت‌های جهانی، قهرمانی جهان، آسیایی و پارالمپیک در کارنامه خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: