جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
حجت الاسلام حاجی زاده:
همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، ظهر امروز اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان سروستان در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان  همزمان با آخرین روز از هفته بسیج   در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان برگزار شد در این همایش،که با حضور مسولین شهرستان و اجتماع بزرگ بسیجیان همراه بود در ابتداسرهنگ شکوهی ضمن عرض خیر مقدم گویی خدمت بسیجیان از اهمیت بسیج در کشور پرداختن سپس نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس. در سخنانی گفتند :تشکیل شجره طیبه بسیج را نشان از درایت، تدبیر و آینده‌نگری امام راحل در مقطع زمانی ۱۱ ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: امروز با گذشت افتخارآمیز از جنگ هشت ساله تحمیلی و هزاران توطئه استکبار جهانی لزوم تشکیل بسیج را بیش از گذشته متوجه می‌شویم.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، موفقیت بسیج را در گفتمان‌سازی این نهاد برشمرد و افزود: روحیه جهادی، اخلاص و ایمان، گفتمان بسیج بوده که بیش از هر زمان دیگر نیاز امروز جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سرمایه بزرگ نظام است به تبیین نقش آن در مقابله با جنک نرم دشمن در مقطع کنونی پرداخت و گفت: توجه به علم و دانش، تزکیه نفس، بصیرت و فهم سیاسی، دشمن‌شناسی و پیروی از ولایت فقیه از جمله شاخص‌های اعضای بسیج است که همواره باید ارتقا یابد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، ارتقای شاخص‌های بسیجی را عامل تقویت درونی برشمرد و خاطرنشان کرد: تقویت درونی نظام، مهم‌ترین عامل مقابله با جبهه خارجی است و حتی دستگاه دپلماسی ما با این شاخص، می‌تواند موفق باشد.

در انتها برنامه از بسیجیان فعال در شجره طیبه صالحین تقدیر به عمل آمد.

تشکیل بسیج نشان از درایت و آینده‌نگری امام راحل داشتتشکیل بسیج نشان از درایت و آینده‌نگری امام راحل داشت
تشکیل بسیج نشان از درایت و آینده‌نگری امام راحل داشت
تشکیل بسیج نشان از درایت و آینده‌نگری امام راحل داشتتشکیل بسیج نشان از درایت و آینده‌نگری امام راحل داشت

نام:
ایمیل:
* نظر: