سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از ساخت و تحویل 11 خانه مسکونی و 4 خانه عالم برای مردم کم‌برخوردار در شرق شیراز خبر داد.
ساخت و تحویل 15 خانه مسکونی برای مردم کم‌برخوردار در شرق شیراز
به گزارش تنویر از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی در تجمع بزرگ بسیجیان شرق شیراز که بمناسبت 5 آذر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک سازمان نظامی صرف نیست بلکه یک فرهنگ، آرمان و اراده بوده که در طول عمر با برکت انقلاب منشأ خیر و برکات زیادی برای کشور بوده است.

خسروانی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در دوران مقدس یکی از عوامل اصلی نجات کشور بود و اگر در آن دوران تفکر بسیجی وجود نداشت شاید قافیه جنگ را می‌باختیم، ادامه داد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب وحی و ائمه اطهار(ع) و منطق آن برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) است، فرهنگ و تفکری که هر جا ورود کرده، بن‌بست‌ها را از بین برده است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته دشمن به دنبال برجسته کردن برخی مشکلات صنفی و کوچک در ایران بوده و از این راه قصد داشته به کشور ضربه بزند اما با هوشیاری مردم این نقشه دشمنان خنثی شد، گفت: سپاه و بسیج همواره برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و نیز افزایش توان و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمنان آماده است و حضور مستمر دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمد بن موسی(ع) شیراز با تاکید بر اینکه خدمت به محرومین جامعه و محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج است، افزود: خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم.

خسروانی بیان داشت: رفع فقر و زدودن غبار محرومیت از مناطق دور افتاده مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری است‌ و در این راستا بسیج پیش قدم بوده است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از ساخت و تحویل 11 خانه مسکونی، 4 خانه عالم برای مردم کم‌برخوردار در شرق شیراز و همچنین کلنگ‌زنی یک مسجد در این منطقه خبر داد و یادآور شد: احداث سرویس بهداشتی مسجد، کمک به احداث خانه عالم، تعمیر مدرسه، کمک به احداث خانه محروم و کمک به تکمیل غسالخانه از پروژه‌های اجرایی بسیج در شرق شیراز توسط سپاه احمد بن موسی(ع) بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: