آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینكه آنچه در سپاه اصل و اساس است فعالیت‌های قرآنی است، گفت: از برنامه‌های اساسی و اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه به امورات قرآنی است.
به گزارش تنویر؛ حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن منطقه جنوب كشور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یكی از برنامه‌های اساسی و اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه به امورات قرآنی است.

وی افزود:‌ سپاه در كنار برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی و احكام و غیره دارد آنچه كه اصل و اساس در سپاه است، توجه به برنامه‌های قرآنی است زیرا اعتقاد داریم انس و الفت با قرآن به نیروهای مسلح در راستای توجه به برنامه‌ها و مأموریت‌هایی كه دارند، كمك می‌كند.

حاجی‌زاده با تأكید بر اینكه قرآن التیام بخش آلام بشری است، گفت: اگر انسان به قرآن وصل شود بسیاری از گرفتاری‌هایش قطعاً برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به آیه ۸۲ سوره اسراء « وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلَا یزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا؛ و ما آنچه را براى مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل مى ‏كنیم و[لى] ستمگران را جز زیان نمى‏ افزاید»، گفت:‌ خداوند در این آیه تأكید می‌كند كه قرآن شفاست و درمان‌كننده همه دردهای بشری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تأكید بر اینكه قرآن نسخه شفابخشی است كه خداوند برای هدایت انسان‌ها تنظیم كرده است، گفت: در سپاه به قرآن توجه زیادی می‌شود كه جا دارد از تمام مسئولان این امر اعم از متولیان امور قرآنی در معاونت فرهنگی ستاد كل سپاه، بسیج و سپاه های استانی و سپاه فجر و روابط عمومی قدردانی كرد كه تاكنون توفیقات بسیار خوبی داشته‌اند و امیدواریم از این به بعد هم توفیقات خوبی داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: