سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
فرمانده سپاه مهر گفت:
فرمانده سپاه مهر گفت: شاخص اصلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت است، هرکس از شاخص ولایت دور شد ما هم باید از او دور شویم و بنا به فرموده حضرت اما خمینی(ره) و تاکید مقام معظم رهبری میزان حال فعلی افراد است و اگر کسی روزی رئیس جمهور بود و خدماتی انجام داد ما باید وضعیت فعلی او را بررسی کنیم و شخص برای ما ملاک نیست و مدافع اشخاص نیستیم.
به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در نشستی که با حضور فرماندار، امام جمعه شهر مهر و مسئولین در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود اظهار داشت: تفکر بسیجی برگرفته از انقلاب اسلامی است که نهال آن در سال 58 کاشته شد و امروز تبدیل به یک درخت تنومند شده و شاخه های آن در سایر نقاط جهان گسترش یافته است.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه باعث شده که در جهان عزت و اقتدار داشته باشیم و امروز بسیاری از کشورهای غرب آسیا توسط سرداران سپاه و بسیجیان سلحشوری که در خط حضرت امام(ره) و رهبری هستند مدیریت می شوند.

رضایی گفت: در دهه ی اول انقلاب دشمن از راه تجهیزات، ترور و نفوذ وارد شد تا انقلاب را ساقط کند اما امروز به همت تفکر بسیجی و انقلابی ما توانسته ایم در مرز کشورهایی مانند اسرائیل که از تفکر بسیجی زانوهایشان به لرزه درآمده پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوریم.

وی وحدت، همدلی و تفکر بسیجی و انقلابی را راهکار مقابله با هجمه های دشمن برشمرد و بیان داشت: دشمن تمام علم، تکنولوژی، ثروت و رسانه های خود را بکارگرفته اند تا از رشد و گسترش اسلام و انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

فرمانده سپاه مهر تصریح کرد: امروز هجمه ی سنگین دشمن در بحث اقتصادی است، در زمان پیامبر و اهل بیت نیز جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود داشت اما بر اساس آیه ی شریفه ی قرآن که می فرماید"مُحَمَدٌ رَسُولُ اللهِ وَ الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الکُفَارِ رُحَمَاءُ بَینَهُم" در برابر نیروهای خودی مهربان و در برابر دشمن سرسخت و شدید بودند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن با استفاده از علم، تکنولوژی و ثروت تمام سعی خود را می کند تا با فشار اقتصادی مردم را از نظام و انقلاب جدا کند.

فرمانده سپاه مهر تاکید کرد: شاخص اصلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت است، هرکس از شاخص ولایت دور شد ما هم باید از او دور شویم و بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) و تاکید مقام معظم رهبری میزان حال فعلی افراد است و اگر کسی روزی رئیس جمهور بود و خدماتی انجام داد ما باید وضعیت فعلی او را بررسی کنیم و شخص برای ما ملاک نیست و مدافع اشخاص نیستیم.

رضایی خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) فرمودند شاخص محور باشید نه شخصیت محور، همه مسئولین موظفند به مردم خدمت کنند اگر من شخص محور باشم یا برای منافعم صحبت کنم دچار انحراف می شوم لذا باید شاخص ولایت باشد و هرکس از ولایت دور شد چه احمدی نژاد باشد یا خاتمی، میرحسین یا کروبی باید از آن ها فاصله بگیریم.

وی ادامه داد: اگر کسی توبه کرد و به شاخص ولایت برگشت ما هم به او احترام می گذاریم پس باید بر اساس نهج البلاغه و گفتمان امامین انقلاب شاخص ولایت را محور قرار دهیم.

سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در صحبت های پایانی خود اظهار داشت: باید راهی که با توکل به خدا و توسل به گفتمان قرآن در پیش گرفته ایم را ادامه دهیم، حتی اگر تنها باشیم، امام حسین(ع) هم تنها بود اما امروز پس از هزارو 400 سال همه ی ما برای آقا اباعبدالله الحسین(ع) بر سر و سینه می زنیم، لذا حسینی وار باید مسیر انقلاب را بپیماییم و با تبعیت پذیری مطلق از مقام معظم رهبری در این مسیر ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: