آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
به مناسبت هفته بسیج؛
تنویر کازرون خبر داد: مراسمی به مناسبت هفته بسیج در اداره برق شهرستان کازرون برگزار شد.
به گزارش تنویر،  روز شنبه سوم آذر مراسم گرامیداشت هفته بسیج ، هفته وحدت و صبح خاطره با حضور سرهنگ خسروی ، اعضای بسیج ادارات ، کارکنان و پیمانکاران در محل مدیریت برق کازرون برگزار شد.

مراسم بزگداشت هفته بسیج و صبح خاطره در اداره برق برگزار شد

حمید فیاض در این مراسم با تشریح اهمیت و جایگاه فکر و عمل بسیجی در عرصه‌های مختلف کشور تاکید کرد امام خمینی (ره) با دیده روشن و بصیر خود و با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در سایه تعالیم دینی به خوبی اهمیت و جایگاه عناصر و نیروهای به ظاهر ساده و کم اهمیت را در مشیت های بزرگ و تعیین کننده الهی درک کرده و همانند داستان ابرهه و ابابیل و بسیاری از وقایع مانگار تاریخ پرستوهای عشق را در پهنای ایران اسلامی به پرواز درآورد و از همان آغاز تارکنون سیر تحولات ایران اسلامی ، منطقه خاورمیانه و جهان شاهد قدرت نمایی بسیج در تحولات بین المللی بوده و لحظه به لحظه بر اهمیت و تاثیر گذاری این نیروی مردمی و الهی افزوده می شود.

مراسم بزگداشت هفته بسیج و صبح خاطره در اداره برق برگزار شد

سروان پاسدار اسلام کاظمی مسئول بسیج ادارات شهرستان کازرون گفت: بسیج را زیباترین و شیوا ترین تفسیر از هویت اسلامی تعبیر کرده و افزود امروزه و با دیدن چهره واقعی و خون آشام اسکتبار جهانی در یمن عراق افغانستان سوریه و ... تشکیل بسیج مستضعفین بیش از پیش توجیه و تایید شد وی وجود و ظهور گروه های تروریستی هنانند القاعده ، النصره ، داعش و... را ناشی از افراط و تفریط و سواستفاده از ابزارهای دینی جهت توجیه توحش و خشونت دانست و تاکید کرد بسیج و تفکر بسیجی یک فرق بزرگ و اساسی با تمام تشکل های به بیراهه رفته دارند و آن هم حلقه به دور ولایت و ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: اصل ولایت فقیه در تفکر و عمل ، مانند ریسمان محکم الهی اندیشه ها و سلایق را در دایره معرفت و بصیرت گرد هم آورده و در تمامی عرصه هایی که وارد شده سربلند و پبروز بیرون آمده است.

مراسم بزگداشت هفته بسیج و صبح خاطره در اداره برق برگزار شدمراسم بزگداشت هفته بسیج و صبح خاطره در اداره برق برگزار شد


در این مراسم سرهنگ پاسدار بازنشسته مصطفی خسروی برادر شهیدان خسروی و یکی از ده ها و صدها سرمایه انسانی و معنوی عرصه جهاد شهرستان کازرون با تشریح ویژگی ها و شاخص های اصیل بسیج گفت: بسیج را مصداق بارز اخلاص و معنویت تعریف کرده و این دو عامل را رکن اصلی موفقیت بسیج در هشت سال دفاع مقدس عنوان و تاکید کرد امروزه بیش از هر چیزی به تفکر ناب بسیجی که همان اخلاص ، معنویت ، خدمت بی منت و پرهیز از تفرقه‌افکنی ایت نیاز داشته و داریم.

در پایان توسط مدیریت توزیع برق کازرون از مصطفی خسروی یادگار ارزشمند دفاع مقدس و برادر دو شهيد تجلیل شد.


مراسم بزگداشت هفته بسیج و صبح خاطره در اداره برق برگزار شد


نام:
ایمیل:
* نظر: