کد خبر: ۱۱۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اصلی‌ترین راهبرد دشمن را در چهل سالگی عمر انقلاب اسلامی، راه‌اندازی جنگ اقتصادی دانست.
  به گزارش  تنویر سپاه محمد رسول الله ؛حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی این ناحیه گفت: راهبرد دشمنان پایان دادن به نظام جمهوری اسلامی ماست و به تعبیر خودشان کار انقلاب یکسره کردن است که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید و مشكلات اقتصادی مردم افزود:‌ یكی از اصلی‌ترین راهبردهای دشمنان در جنگ اقتصادی، هماهنگ با اعمال تحریم‌ها، بی‌ثباتی بازار و ارز بود كه روند تصاعدی به خود گرفت و در مردادماه امسال به اوج خود رسید. 

حاجی‌پور، سوءمدیریت در داخل كشو ر را زمینه‌ساز گرانی‌ها و بروز مشكلات اقتصادی مردم دانست و گفت: دشمنان ما تلاش می‌كنند تا از طریق جنگ اقتصادی، این انقلاب را از پای درآورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار كرد: دشمنان در این راهبرد به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی اوضاع اقتصادی كشورمان هستند تا از این طریق مردم را به تحریک وادارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأكید بر اهمیت مصون‌سازی فرهنگی گفت: متأسفانه ما نتوانستیم مصونیت فرهنگی را نسل به نسل منتقل كنیم و در این میان مقداری میان نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس فاصله ایجاد شده است.
 
حاجی‌پور ادامه داد: در دوران دفاع مقدس جوانی كه از جبهه برمی‌گشت یك فرد اثربخش در جامعه، كوچه و محله خود بود كه لازم است چنین نقش‌هایی را امروز ما نیز احیا كنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: